  • 1. Data: 2012-10-12 07:23:18
    Temat: PKO BP. Zniknęło pół miliona.
    Od: "Walkosik" <g...@n...pl>

    Z konta w PKO BP zniknęło pół miliona.
    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,
    _Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.htm

  • 2. Data: 2012-10-12 07:49:37
    Temat: Re: PKO BP. Zniknęło pół miliona.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 07:23:33 UTC+2 użytkownik Walkosik napisał:
    > Z konta w PKO BP znikn�o p� miliona.
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,
    _Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.htm

    Stara sprawa

  • 3. Data: 2012-10-12 08:46:55
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

> [...]
    > Z konta w PKO BP znikn�o p� miliona.
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,
    _Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.htm

    Tam sobie może wejść pracownik do systemu i zrobić wypłatę z dowolnego konta tylko na
    podstawie nazwiska.

  • 4. Data: 2012-10-12 09:37:59
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-10-12 08:46, Piotr Hołda napisał(a):

    _Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.htm

    > Tam sobie może wejść pracownik do systemu i zrobić wypłatę z dowolnego konta tylko
    na podstawie nazwiska.

    Chyba w każdym banku pracownik może zrobić wypłatę z dowolnego konta jak ma taką
    dyspozycję od klienta, właściciela tego konta. Tu są wątpliwości co do wiarygodności
    dyspozycji i pretensje do pracownika, że przyjął tę niewiarygodną, zdaniem klienta,
    dyspozycję...

  • 5. Data: 2012-10-12 09:49:22
    Od: cziko <a...@g...com>

> [...]
    > Z konta w PKO BP znikn�o p� miliona.
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,
    _Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.htm

    Już się znalazło te pół miliona, jakaś pani we Wrocławiu wiozła je w reklamówce
    autobusem

  • 6. Data: 2012-10-12 11:59:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cziko wrote:
    > Już się znalazło te pół miliona, jakaś pani we Wrocławiu wiozła je w reklamówce
    autobusem

    podobno jej sie tylko wydawalo, ze wiozla.

  • 7. Data: 2012-10-12 14:10:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2012 04:59:38 -0500, w <k58pma$gae$1@dont-email.me>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > podobno jej sie tylko wydawalo, ze wiozla.

    Gdy dowiedziała się, że kradzione, to wybrała wyrok za fałszywe powiadomienie
    ;).

  • 8. Data: 2012-10-14 08:16:16
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Walkosik" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    >Z konta w PKO BP zniknęło pół miliona.
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,
    _Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.htm

    Mi to sie w głowie nie miesci, ze w czasach takiej weryfikacji
    elektronicznej wystarczy swistek z pieczatka i zygzakiem zrobionym
    dlugopisem i mozna wyczyscic komus konto!!!!! PKO BP powinno za tak slabe
    zabezpieczenia beknac utrata nie tylko klientow ale i licencji na
    prowadzenie dzialalnosci.

  • 9. Data: 2012-10-14 11:39:57
    Temat: Re: PKO BP. Znikn??o p?? miliona.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Oct 2012 08:16:16 +0200, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    slabe
    > zabezpieczenia beknac utrata nie tylko klientow ale i licencji na

    Czy jaś wiem, nawet jak są zabezpieczenia kodowe też nie jest
    bezpiecznie. W mBanku kilka lat temu też komuś wyparowalo ~200k.
    Przelew był zlecony przez mlinie, dzwoniący prawidłowo się
    "zautentykowal" kodem więc co miala zrobić mlinka, dokonać
    rozpoznania po głosie ? :)

    --
    Marek

  • 10. Data: 2012-10-14 11:59:02
    Od: W <w...@w...pl>

    miumiu wystukał, co następuje:

> [...]
    > dlugopisem i mozna wyczyscic komus konto!!!!! PKO BP powinno za tak
    > slabe zabezpieczenia beknac utrata nie tylko klientow ale i licencji na

    Panie! Bo tam pieczątka była a to jest największa świętość!