  • Data: 2021-07-17 14:09:30
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 17 lipca 2021 o 13:58:12 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Kolejny G2/1.0. Powinienem olać ale niech ci będzie, zniżę się i
    > odpowiem. Są w Polsce i na świecie obowiązkowe szczepienia i kary za
    > niepodporządkowanie się.

    Jakze ja jestem zaszczycony. Jesli nie zrozumieales to napisze jeszcze raz.
    1/ dlaczego akceptowalny jest nakaz noszenia masek?
    2/ dlaczego nie jest akceptowalny nakaz szczenienia?

    Jestem zaszczepiony, nie chce nosic maski. Wladza (wybrana przez mniejszosc) chce
    mnie zmusic do noszenia maski, a nie chce ciebie zmusic do szczepienia. Jak wykazuja
    dane rzadowe, ponad polowa uprawnionych do zaszepienia, jest juz zaszczepiona, ale to
    druga czesc (mniejszosc) chce narzucac ograniczenia wiekszosci (noszenie masek,
    lockdowny).

    Moje zdziwienie dotyczy zas tego, ze ta wiekszosc nic nie robi mimo ograniczania ich
    praw i wolnosci.

    MK