  • Data: 2021-07-17 15:20:00
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 05:57:29 -0700 (PDT), Mac Ka napisał(a):

    > Ty nie rozumiesz. Jak inni nie chca sie szczepic tak ja nie chce nosic maski. Nie
    widze podstaw do ograniczania wolnosci poprzez nakazywanie noszenia masek, zazdy moze
    sie zaszczepic jak chce sie czuc bezpieczniejszy. Jak nie chce to niech nosi maske,
    ale nie mozna tego nakazywac. Nie mozna tez nakazywać rodzenia istot bez mózgu.

    Wiesz co? Twoja argumentacja jest taka: Skoro inni kradną to ja też
    chcę! Żyjesz w społeczeństwie i twoja wolność się kończy tam gdzie się
    zaczyna szkoda dla innej osoby.
    Jak chcesz dalszej wymiany postów, użyj czytnika newsów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-