eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [PKO BP] Nie mój problem...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 21. Data: 2004-06-30 12:58:21
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > > tylko na tyle Cie stac?
    > > kombinowanie odszkodowania?
    > > byloby z czego splacic ten kredyt cwaniackiemu bankowi?
    > >
    > > kursor
    >
    >
    >
    >
    > ------------------------------------------------
    >
    > Człowieku, opanuj się !
    >
    > Ja nigdy nie brałam żadnego kredytu
    >
    > Masz problemy emocjonalne - proponuję jakieś forum bardzie adekwatne w
    Twoej
    > sprawie

    LOL
    i kto tu ma problemy emocjonalne?
    reszty nie zacytuje bo nie warto

    kursor



  • 22. Data: 2004-06-30 12:59:16
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > Bank który informuje inną osobę o stanie konta ich klienta dopuszcza się
    > naruszenia cnm. trzech ustaw

    Mój Boże! Aż trzech ;-))) ? A nie dziesięciu ;-))) ? Powinni zapłacić
    odszkodowanie! A tak poważnie to puknij się w głowę dość porządnie. Według
    Ciebie temu, że ktoś nie spłaca kredytu winny jest bank, temu, że ktoś nie
    zawiadomił o zmianie numeru też jest winny bank ;-))) Masz jakiś problem z
    pracą w tej windykacji? A może wywalili Cie na zbity łeb za nieskuteczność i
    teraz zamierzasz wziąć "odwet" na grupie ;-))) ?



    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn




  • 23. Data: 2004-06-30 13:13:50
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <h...@v...pl>

    ja nie pracuję w windykacji (przygotowuję się do aplikacji) ale mogę cię
    polecić na swoje miejsce tam potrzebują wielu takich wyszczekanych typów a
    jeszcze jak taki sam wziął kredyt to z zawiści jego windykacyjne efekty
    przerosną 100 % (czego jesteś książkowym przykładem)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 24. Data: 2004-06-30 13:19:59
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>



    > ja nie pracuję w windykacji (przygotowuję się do aplikacji) ale mogę cię
    > polecić na swoje miejsce tam potrzebują wielu takich wyszczekanych typów a
    > jeszcze jak taki sam wziął kredyt to z zawiści jego windykacyjne efekty
    > przerosną 100 % (czego jesteś książkowym przykładem)


    Dziecko drogie - poza użytkowaną umiarkowanie KK (spłacaną w GP) nie mam
    ŻADNYCH kredytów na karku ;-))) A przez Ciebie ewidentnie przemawia gorycz
    wywalonego na pysk (za brak efektów w pracy) pracownika banku. Stąd te bajki
    o psychiatrykach wśród klientów z kredytami i brak jakichkolwiek odniesień
    do tego, że jak ktoś coś pożyczył, to ma to oddać. Koniec kropka ;-)))



    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn


  • 25. Data: 2004-06-30 13:24:03
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <h...@v...pl>

    >
    >
    > > ja nie pracuję w windykacji (przygotowuję się do aplikacji) ale mogę cię
    > > polecić na swoje miejsce tam potrzebują wielu takich wyszczekanych typów a
    > > jeszcze jak taki sam wziął kredyt to z zawiści jego windykacyjne efekty
    > > przerosną 100 % (czego jesteś książkowym przykładem)
    >
    >
    > Dziecko drogie - poza użytkowaną umiarkowanie KK (spłacaną w GP) nie mam
    > ŻADNYCH kredytów na karku ;-))) A przez Ciebie ewidentnie przemawia gorycz
    > wywalonego na pysk (za brak efektów w pracy) pracownika banku. Stąd te bajki
    > o psychiatrykach wśród klientów z kredytami i brak jakichkolwiek odniesień
    > do tego, że jak ktoś coś pożyczył, to ma to oddać. Koniec kropka ;-)))


    Jeśli tak ci lepiej to niech będzie koniec
    p.s. wulgarny i agresywny styl prezentowany pzrez ciebie na każdym kroku
    wcale nie zachęca mnie do dyskusji

    Z poważniem
    Hania


    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 26. Data: 2004-06-30 13:50:36
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > Jeśli tak ci lepiej to niech będzie koniec
    > p.s. wulgarny i agresywny styl prezentowany pzrez ciebie na każdym kroku
    > wcale nie zachęca mnie do dyskusji

    Ojojoj ;-))) "Wulgarne i agresywne" ;-))) ? Wskaż choć jeden wulgaryzm w
    moich wypowiedziach, please ;-))) No chyba, że posty osób nie przytakujące
    opinii o tym, jakie to banki są beee, że każą oddać pieniądze są z definicji
    "wulgarne" ;-)) Co do agresji - w pewnym momencie rzecywiście trudno
    spokojnie czytać "socjalistyczne" bzdury o psychiatrykach ;-))) BTW -
    dopuszczasz w ogóle taką ewentualnośc, że kredyt należy spłacić, a jak nie
    zaaktualizuje się nr telefonu to nie jest temu winien bank ;-))) ?



    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1