  • 1. Data: 2004-06-29 09:42:41
    Temat: jaki bank?
    Od: "dziama" <d...@o...pl>

    Witam !
    Jaki bank polecacie? Chcę załozyć konto walutowe
    z mozliwością przelewania środków do Francjii otrzymywania stamtąd
    przelewów.Również wysokość opłat bankowych i prowizji za te
    operacje mnie interesują. Dziękuję za
    odpowiedzi Pozdrawiam,dziama

  • 2. Data: 2004-06-29 10:01:00
    Temat: Re: jaki bank?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    dziama wrote:
> [...]
    > z mozliwością przelewania środków do Francjii otrzymywania stamtąd
    > przelewów.Również wysokość opłat bankowych i prowizji za te

    moze Fortis bo maja oddzialy we Francji
    - zadzwon 0-801FORTIS i dowiedz sie czy FortisBank Polska ma jakieś korzystne
    przelewy do F. we Francji
    *** blad ***