  • 1. Data: 2004-06-29 09:52:21
    Temat: Gdzie najszybciej kredyt mieszkaniowy
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    Witam
    Ja z pytaniem jak w temacie w jakim banku okres rozpatrywania
    i przyznania kredytu mieszkaniowego trwa najszybciej
    moze ktoś z szanownych grupowiczów może służyć pomocą
    Pzdr Darek

  • 2. Data: 2004-06-29 13:34:17
    Temat: Re: Gdzie najszybciej kredyt mieszkaniowy
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Darek wrote:

    > Witam
    > Ja z pytaniem jak w temacie w jakim banku okres rozpatrywania
    > i przyznania kredytu mieszkaniowego trwa najszybciej
    > moze ktoś z szanownych grupowiczów może służyć pomocą

    zakladajac, ze masz juz wszystkie papiery oraz zdolnosc kredytowa,
    najszybciej bedzie w banku, ktory rozpatruje wnioski najkrocej (srednio
    jest to ok. 7 dni). tyle tylko, ze to jeszcze moze zalezec od wielu
    czynnikow, np. liczby spraw rozpatrywanych przez doradce, do ktorego sie
    zwrocisz, liczby spraw rozpatrywanych przez analitykow, stopnia
    skomplikowania sprawy, potrzeby wystepowania o odstepstwa od warunkow
    regulaminu, itp.

    i tak szybciej niz w 2-3 tygodnie chyba tego nie dopniesz.

    jacek

  • 3. Data: 2004-07-05 14:03:53
    Od: "Marek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Darek " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i przyznania kredytu mieszkaniowego trwa najszybciej
    > moze ktoś z szanownych grupowiczów może służyć pomocą

    Zobacz tutaj http://www.bankier.pl/sp/moosw3/
    Dział Kredyty na nieruchomości

    Marek