eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [PKO BP] Nie mój problem...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 1. Data: 2004-06-29 10:33:37
    Temat: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Mam taki problem: Kupiłem sobie niedawno nowy telefon, pociągnęło to za sobą
    nowy numer. A na ten numer codziennie rano dostaję sms ze stanem konta kogoś
    z Lublina, a dokładnie z II oddziału w Lublinie. Wiem, że nie jest bogaty,
    więc po co wydawać mu pieniądze na usługę, z której korzystam ja.
    Nie muszę chyba dodawać, że nie chcę jej używać. Dzwoniłem do centrali PKO
    BP, ale pani powiedziała: "O rany! Przełączę pana!" po kilku minutach
    oczekiwania, miły głosik z TP SA: "Abonent czasowo odłączony" - nikt mnie
    nie chciał odebrać?
    Co mam zrobić, żeby to wyłączyć? (Mam jeszcze prawdopodobne nazwisko faceta,
    bo ktoś dzwonił i pytał się o niego).
    Tyle problemów z telefonem... Nie spodziewałem się...



  • 2. Data: 2004-06-29 10:53:53
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "corner" <c...@i...pl> writes:

    > z Lublina, a dokładnie z II oddziału w Lublinie. Wiem, że nie jest bogaty,
    > więc po co wydawać mu pieniądze na usługę, z której korzystam ja.

    Moze ma na razie w promocji za darmo. Zaczna mu za to liczyc oplate,
    to zrezygnuje. 8-)

    > Co mam zrobić, żeby to wyłączyć? (Mam jeszcze prawdopodobne nazwisko faceta,
    > bo ktoś dzwonił i pytał się o niego).
    > Tyle problemów z telefonem... Nie spodziewałem się...

    Zmien numer telefonu. Ja dobrze uzasadnisz, ze dostales po kims i jest
    to uciazliwe, to moze nawet za darmo bedzie...

    MJ


  • 3. Data: 2004-06-29 10:54:27
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl>

    > Mam taki problem: Kupiłem sobie niedawno nowy telefon, pociągnęło to za sobą
    > nowy numer. A na ten numer codziennie rano dostaję sms ze stanem konta kogoś
    > z Lublina, a dokładnie z II oddziału w Lublinie. Wiem, że nie jest bogaty,
    > więc po co wydawać mu pieniądze na usługę, z której korzystam ja.
    > Nie muszę chyba dodawać, że nie chcę jej używać. Dzwoniłem do centrali PKO
    > BP, ale pani powiedziała: "O rany! Przełączę pana!" po kilku minutach
    > oczekiwania, miły głosik z TP SA: "Abonent czasowo odłączony" - nikt mnie
    > nie chciał odebrać?
    > Co mam zrobić, żeby to wyłączyć? (Mam jeszcze prawdopodobne nazwisko faceta,
    > bo ktoś dzwonił i pytał się o niego).
    > Tyle problemów z telefonem... Nie spodziewałem się...
    ----------------------------------------------------
    --------------


    fajne, ale się uśmiałam - tak tylko może dziać sie w Polsce i w bankach
    państwowych


    o' rany ! ;-)


    Pozdrawiam, (nie wiem co masz robić - najlepiej się nie przejmować i traktować
    w kategoriach żartu a'la monty pyton)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2004-06-29 10:58:31
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>


    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cbrgdj$kas$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam taki problem: Kupiłem sobie niedawno nowy telefon, pociągnęło to za
    sobą
    W jakiej sieci ? Abonament, czy na kartę ?

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl


  • 5. Data: 2004-06-29 11:02:34
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl>

    nawiasem mówiąc ten użytkownik rachunku bankowego i porzedni właściociel nr.
    tel jeśli zawiadomił bank o zmianie nr. tel. mógłby się skutecznie domagać od
    banku odszkodowania za naruszenie jego danych osobowych i dóbr osobistych np.
    tajemnica korespondencji bankowej


    ja na jego miejscu byłabym bezwzględna dla banku i zażądałabym okrągłej
    sumki ;-)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 6. Data: 2004-06-29 11:12:56
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > ja na jego miejscu byłabym bezwzględna dla banku i zażądałabym okrągłej
    > sumki ;-)


    gorzej jak w banku wszystko gra.... a np komus wydano karte z numerem
    ktory juz ktos ma -> kiedys czytalem o takim przypadku na grupie GSM

    MarcinP





  • 7. Data: 2004-06-29 11:15:02
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > nawiasem mówiąc ten użytkownik rachunku bankowego i porzedni właściociel
    nr.
    > tel jeśli zawiadomił bank o zmianie nr. tel. mógłby się skutecznie domagać
    od
    > banku odszkodowania za naruszenie jego danych osobowych i dóbr osobistych
    np.
    > tajemnica korespondencji bankowej
    >
    >
    > ja na jego miejscu byłabym bezwzględna dla banku i zażądałabym okrągłej
    > sumki ;-)
    >

    a jak to klient zawinil i zapomnial powiadomic bank o zmianie/rezygnacji z
    telefonu?
    to moze bank powinien mu dowalic kare za narazanie banku na kpiny na pbb?

    jak to ludzie nie znajac faktow potrafia fantazjowac...

    kursor



  • 8. Data: 2004-06-29 11:26:47
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl>


    > a jak to klient zawinil i zapomnial powiadomic bank o zmianie/rezygnacji z
    > telefonu?



    umiesz czytać ze zrozumieniem ?- napisałam że jeśli powiadomił

    a Ty skąd wiesz jak było ?

    faktem jest że inny klient chciał powiadomić ale nikt nie chciał z nim nawet
    rozmawiać


    a ja znam to samo - zadałam pytanie "PANI" na infolinii PKO BP a ta mówiąc że
    zaraz sprawdzi po prostu po chamsku odłożyła słuchawkę !!!!!!!!


    > to moze bank powinien mu dowalic kare za narazanie banku na kpiny na pbb?
    >
    > jak to ludzie nie znajac faktow potrafia fantazjowac...


    powiedział co wiedział .... zadowolony ?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 9. Data: 2004-06-29 11:32:48
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "yamma" <y...@w...pl>


    Użytkownik "hania" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2920.0000016e.40e14c4a@newsgate.onet.pl...
    > nawiasem mówiąc ten użytkownik rachunku bankowego i porzedni właściociel nr.
    > tel jeśli zawiadomił bank o zmianie nr. tel. mógłby się skutecznie domagać od
    > banku odszkodowania za naruszenie jego danych osobowych i dóbr osobistych np.
    > tajemnica korespondencji bankowej

    Ależ fantazjujesz...;-) Corner wyraźnie napisał, że kupił NOWY telefon. Na 99%
    tamtemu gościowi się po prostu coś pomerdało i zamawiając usługę podał zły numer
    telefonu (bądź napisał niewyraźnie).
    yamma


  • 10. Data: 2004-06-29 11:34:46
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: cbrk1q$999$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): yamma z adresu <y...@w...pl> napisał(a):

    > Ależ fantazjujesz...;-) Corner wyraźnie napisał, że kupił NOWY
    > telefon. Na 99% tamtemu gościowi się po prostu coś pomerdało i
    > zamawiając usługę podał zły numer telefonu (bądź napisał niewyraźnie).

    A Ty myślisz, że numery po rozwiązaniu umowy nie wracają do puli dostępnych?
    Z reguły jest to pół roku, ale czasem szybciej, jak im się coś pomerda...
    Więc nie fantazjuj. ;)

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl
    http://www.telepolis.pl - telekomunikacja jak na dłoni

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1