  • 11. Data: 2003-01-11 13:22:23
    Temat: Re: PIT a kredyt hipoteczny ?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:avp57g$hqq$1@topaz.icpnet.pl...

    > A skąd wiadomo, że ma takie same dane jak to zeznanie złożone do US?

    To juz chyba kwestia zaufania banku do klienta.

    Karol

  • 12. Data: 2003-01-11 17:09:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avp57g$hqq$...@t...icpnet.pl...

    > A skąd wiadomo, że ma takie same dane jak to zeznanie złożone do US?

    Stad, ze nosi pieczatke US, ktory oryginal przyjal.
    Jesli tej pieczatki nie ma (bo wyslales poczta) to trzeba dralowac do US po
    taka poswiadczona kopie, by ja przedstawic w banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-01-11 17:22:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avpj4s$o63$1@news.tpi.pl, Slawek Kos wrote:

    > Stad, ze nosi pieczatke US, ktory oryginal przyjal.
    > Jesli tej pieczatki nie ma (bo wyslales poczta) to trzeba dralowac do
    > US po taka poswiadczona kopie, by ja przedstawic w banku.

    No to dlatego nie wiem, bo wysylam pocztą zawsze.

    US faktycznie sprawdza zgodność obu przyniesionych egzemplarzy zeznania, gdy
    jeden zatrzymuje, a na drugim przystawia pieczątkę?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-01-11 18:50:11
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > US faktycznie sprawdza zgodność obu przyniesionych egzemplarzy zeznania,
    gdy
    > jeden zatrzymuje, a na drugim przystawia pieczątkę?

    Dobre pytanie :-)

    IMHO nie sprawdza.
    Ale to, ze nie sprawdza nie jest wcale na korzysc podatnika.
    Chyba, ze podatnik z zalozenia szykuje jakis przekret.

    Karol

  • 15. Data: 2003-01-11 19:39:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avpp1f$h5m$1@foka.acn.pl, Karol wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre pytanie :-)
    >
    > IMHO nie sprawdza.

    IMHO tez nie sprawdza, dlatego miałem wątpliwości jak taką przypieczętowaną
    w ślepo w kancelarii US kopię zeznania można nazywać oryginałem zeznania.

    Oczywiście nie podważam tu zasadności uznawania takiego załącznika od
    klienta przez bank. Ja też w razie czego wolałbym wydrukować sobie taki
    "oryginał" z archiwum programu do zeznań podatkowych niż biegac do US :)

    Niemniej nazywanie tego oryginałem bez cudzysłowu jest troszkę mylące.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-12 08:37:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avprtl$v0n$...@t...icpnet.pl...

> [...]
    > "oryginał" z archiwum programu do zeznań podatkowych niż biegac do US :)
    >
    > Niemniej nazywanie tego oryginałem bez cudzysłowu jest troszkę mylące.

    1. Przy mnie sprawdzali.
    2. Dlatego nazwalem to kopia. "Oryginalna kopia" jest w cudzyslowie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---