  • 1. Data: 2003-01-10 08:04:09
    Temat: Lukas oddal 10 zl
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    Witam !

    Przypominam, ze sprawa dotyczyla nieslusznie pobranej prowizji za duplikat
    VE.
    Obylo sie jednak bez pisma do Wroclawia, chociaz i tak sprawa tam doszla
    (zlozylem reklamacje poczta wewnetrzna, a tam przekazali do Wroclawia, do
    dzialu reklamacji). Wprawdzie mialo byc to zalatwione w ciagu 14 dni
    roboczych, a bylo znacznie dluzej, a prowizje zwrocono z data biezaca, a nie
    wsteczna (ale nie bede sie czepial o te pare groszy odsetek :).
    Przeprosili za klopoty i zyczyli dalszej juz bezkonfliktowej wspolpracy,
    czego i sobie i wszystkim klientom Lukasa zycze :)))

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-10 08:08:35
    Temat: Re: Lukas oddal 10 zl
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avluph$5ss$1@sunflower.man.poznan.pl, Hubert Grzegorzewski
    wrote:
> [...]
    > groszy odsetek :). Przeprosili za klopoty i zyczyli dalszej juz
    > bezkonfliktowej wspolpracy, czego i sobie i wszystkim klientom Lukasa

    No to ja sie dopisze, bo nie chcialem w tak błahej sprawie zakladac nowego
    wątku:

    Do mnie przyszla odpowiedz z Lukasa w sprawie opisywanej tu reklamacji
    transakcji z Newsweeka.
    Wszystko w porzadku, wyjasnili zgodnie z prawdą, ze bylo uznanie (zwrot,
    reversal) 28.10.2002.
    Natomiast dziwne, ze w tym pismie przepraszają, bo nie było żadnej winy
    banku w
    tym przecież.

    Reklamacja zalatwiona zgodnie z oczekiwaniem (a uznana warunkowo z uznaniem
    sumy od reki). Bylby plus dla Lukasa w dziala "załatwienie reklamacji" gdyby
    nie to, że LukasLinek na poczatku przekonywal, ze reklamowac mam w Newsweeku
    i dopiero postraszony regulaminem zgodzil sie przyjąć reklamację.

    --
    Robert