  • 1. Data: 2003-01-10 08:17:17
    Temat: PIT a kredyt hipoteczny ?
    Od: "Janusz" <...@p...onet.pl>

    z tego co sie zorientowalem wszystkie banki przy wyliczaniu zdolnosci
    kredytowej wymagaja kopii deklaracji PIT za rok ubiegly. Czy kopia ta ma byc
    potwierdzona przez urzad skarbowy ?, czy tez do kopii zeznania PIT trzeba
    dolaczyc zaswaidczenie z US o dochodach w roku ubieglym ?

  • 2. Data: 2003-01-10 09:40:36
    Temat: Re: PIT a kredyt hipoteczny ?
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    > potwierdzona przez urzad skarbowy ?, czy tez do kopii zeznania PIT trzeba
    > dolaczyc zaswaidczenie z US o dochodach w roku ubieglym ?

    Bank chce kopię poświadczoną przez US (pieczątki, data, podpisy itp.)
    US robi ksero ubiegłorocznego PIT-u i zdziera z petenta 12 zł (za te 6 stron
    ksero ...) Cała ta operacja w K-cach trwa tydzień :-(
    Niektóre banki chcą PIT-y z dwóch lat.

    ________
    Yareck

  • 3. Data: 2003-01-10 10:01:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Janusz" <...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > potwierdzona przez urzad skarbowy ?, czy tez do kopii zeznania PIT trzeba
    > dolaczyc zaswaidczenie z US o dochodach w roku ubieglym ?

    z tego co ja się zorientowałem to przy kredycie nie chcieli PITa tylko
    zaświadczenie o zarobkach i historię ROR

    mówimy o osobach zatrudnionych na umowie o pracę, tak ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-10 16:08:39
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Fri, 10 Jan 2003 09:17:17 +0100, "Janusz" <...@p...onet.pl> wrote:

    >z tego co sie zorientowalem wszystkie banki przy wyliczaniu zdolnosci
    >kredytowej wymagaja kopii deklaracji PIT za rok ubiegly.

    Nie wszystkie. Pewnie nawet nie wiekszosc.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 5. Data: 2003-01-10 16:56:49
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    Janusz wrote:

> [...]
    > byc potwierdzona przez urzad skarbowy ?, czy tez do kopii zeznania PIT
    > trzeba dolaczyc zaswaidczenie z US o dochodach w roku ubieglym ?

    U mnie (LG Petro Bank) zobaczyli oryginał i zrobili sobie sami xero.
    Do US mnie nie wysyłali.

    pozdrawiam
    --
    ulapod

  • 6. Data: 2003-01-10 17:38:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avmu8d$42v$1@kujawiak.man.lodz.pl, ulapod wrote:

    > U mnie (LG Petro Bank) zobaczyli oryginał i zrobili sobie sami xero.
    > Do US mnie nie wysyłali.

    Ale gdzie oni ten oryginal zobaczyli? Przeciez oryginal jest w US?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-10 21:27:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale gdzie oni ten oryginal zobaczyli? Przeciez oryginal jest w US?

    A drugi u podatnika. Widzisz gdzies problem?

    Karol

  • 8. Data: 2003-01-11 09:56:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avnds2$4qc$...@f...acn.pl...

    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A drugi u podatnika. Widzisz gdzies problem?

    Oryginal jest jeden (w US)
    U podatnika jest "oryginalna kopia" ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-01-11 13:12:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avp1m0$r9t$1@news.tpi.pl, Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:avnds2$4qc$...@f...acn.pl...

    > Oryginal jest jeden (w US)
    > U podatnika jest "oryginalna kopia" ;-)

    A skąd wiadomo, że ma takie same dane jak to zeznanie złożone do US?

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-11 13:17:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:avnds2$4qc$...@f...acn.pl...

    > Oryginal jest jeden (w US)
    > U podatnika jest "oryginalna kopia" ;-)

    A co nazywasz "oryginalną kopią"?
    Ja raczej porównałbym "swoje" PITy do tekstu jaki figruje przewaznie na
    koncu kazdej umowy: "sporządona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach".

    Pozdrawiam,
    Karol