  • 1. Data: 2003-01-09 23:40:01
    Temat: Dotyczy rachunku albo osobistego, albo firmowego.
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Witam serdecznie Wszystkich,

    Mam pytanie w kwestii otwarcia nowego rachunku, byc moze ktos w miare
    bedzie mial jakiekolwiek doswiadczenie, informacje, opinie odnosnie
    roznych bankow. Ale przede wszystkim:

    1) Rachunek osobisty:

    - zalezy mi na karcie bankomatowej
    - niskich oplatach bankowych
    - mozliwosci otwarcia kredytu odnawialengo w rachunku (od momentu
    zalozenia konta, ew. zabezpieczeniem mogla by byc lokata osoby trzeciej
    w innym banku)
    - mila obsluga

    2) Rachunek firmowy:

    - bez zbednych formalnosci (podstawowe dokumenty firmy)
    - mozliwosc otrzymania linii kredytowej (od momentu zalozenia konta,
    zabezpieczenie lokata osoby trzeciej w innym banku)
    - nie zbyt wygorowane oplaty z tytulu prowadzenia rachunku
    - dodatkowe kanaly dystrybucji (internet, infolinia)
    - mila obsluga

    Uprzejmie prosze o jakiekolwiek komantarze zwiazane z Waszymi bankami, a
    mogace w pewnych zakresach sprostac moim potrzebom.

    dziekuje i pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 2. Data: 2003-01-09 23:49:47
    Od: s...@g...pl

> [...]
    >

    > Uprzejmie prosze o jakiekolwiek komantarze zwiazane z Waszymi bankami, a
    > mogace w pewnych zakresach sprostac moim potrzebom.

    nic dodac, nic ujac MultiBank :)

    pozdr Savage

  • 3. Data: 2003-01-10 10:58:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@g...pl> wrote in message

    > nic dodac, nic ujac MultiBank :)

    Tym bardziej, że przelewy między kontem firmowym i prywatnym będą w tym
    przypadku on-line całą dobę. Proponuję połączenie MultiKonto Ja z
    MultiKontem Business Class (chyba, że jesteś z branży lekarskiej albo masz
    jakiś wolny zawód - do tego są specjalne oferty).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-01-10 12:01:03
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    :: [rw] gericotel :: wrote:
    > Witam serdecznie Wszystkich,
    >
    > Mam pytanie w kwestii otwarcia nowego rachunku, byc moze ktos w miare

    [...]

    chodzi mi o to: albo jakis bank w ktorym preferuja konta osobiste i
    tutaj nazwa, albo rachunki firmowe - i tutaj nazwa.
    Niekoniecznie musza te dwa konta byc w jednym banku i w jakis sposob
    powiazane.

    Na multibanku lekko sie sparzylem, mam tam konto JA. Ale pierwsze
    proponuje poczytac wypowiedzi na forum www.multiport.pl odnosnie
    dzialania. Opinie innych uzytkownikow.

    Moze komus cos innego sie nasuwa na mysl ...

    pozdrawiam,
    Radoslaw

  • 5. Data: 2003-01-10 12:19:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Na multibanku lekko sie sparzylem, mam tam konto JA.

    No, to trochę zmienia sprawę ;-))) A na czym się tak sparzyłeś?

    > Ale pierwsze
    > proponuje poczytac wypowiedzi na forum www.multiport.pl odnosnie
    > dzialania. Opinie innych uzytkownikow.

    Tutaj tych opinii tez nie brakuje :-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-01-10 12:36:59
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > No, to trochę zmienia sprawę ;-))) A na czym się tak sparzyłeś?

    a np. na tym ze Multibank wogole nie bierze pod uwage roznorakich form
    zabezpieczen. Staralem sie o kredyt odnawialny w rachunku biezacym,
    dostalem odmowe. Ok, nieszkodzi. pytam sie doradcy dlaczego. Pada
    odpowiedz ze na samym poczatku otwarcia rachunku nie mialem wplywow
    (poniewaz prowadzilem rownolegle inny rachunek w innym banku). Ale juz
    chyba od 10 miesiecy sa regularne wplaty okolo 4 - 5 tys/ mies.

    Wywnioskowalem, ze bank "boi sie" ze udzielajac mi kredytu, nie bede w
    stanie splacac odsetek, etc. Zaproponowalem zatem lokate w innym banku
    osoby trzeciej, ktora to byla by podstawa do zabezpieczenia kredytu
    odnawialnego.

    Uslyszalem .... nie nie .. nam nawet na zabezpieczeniach nie zalezy.
    Hm... zatem wyszedlem.

    Pytam sie (sam do siebie) jakie sa atrakcyjniejsze formy zabezpieczenia
    jak nie lokaty np. 1 do 1. Przeciez na kredytach banki mniej wiecej
    zarabiaja i to nie male pieniazki.

    > Tutaj tych opinii tez nie brakuje :-)

    domyslam sie i dlatego moze ktos cos ciekawego podpowie.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

  • 7. Data: 2003-01-10 12:52:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com> wrote in message
> [...]
    > (poniewaz prowadzilem rownolegle inny rachunek w innym banku). Ale juz
    > chyba od 10 miesiecy sa regularne wplaty okolo 4 - 5 tys/ mies.

    Liczą się wpływy z ostatnich 3 miesięcy - ktoś coś namieszał.

    > Pytam sie (sam do siebie) jakie sa atrakcyjniejsze formy zabezpieczenia
    > jak nie lokaty np. 1 do 1. Przeciez na kredytach banki mniej wiecej
    > zarabiaja i to nie male pieniazki.

    Takiego zabezpieczenia rzeczywiście nie ma.

    K. Kowalski