  • 11. Data: 2004-02-03 08:18:18
    Temat: Re: PIT a kredyt Hipoteczny
    Od: "WK" <w...@g...pl>

    Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeśli wziąłeś kredyt w grudniu, to pierwsze odsetki pewnie zapłaciłeś
    > dopiero w styczniu. Czyli będziesz je sobie mógł odpisać od dochodu w
    > zeznaniu za 2004 rok (oczywiście jeśli spełniasz inne kryteria uzyskania
    > ulgi).
    > Za to w zeznaniu za rok 2003 powinieneś chyba załączyć PIT 2K
    > (informacja o kredycie). Być może można go złożyć dopiero za rok razem z
    > ulgą, ale nie jestem o tym w stu procentach przekonany.

    To dobra wiadomość, że bedę mógł odpisac te odsetki, bo myślałem, że już nie
    można... Chyba zadzwonię do urzędu skarbowego, ale tam urzedują takie pindy,
    ze na niczym się nie znają :-)

    W.

  • 12. Data: 2004-02-03 08:40:03
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    WK wrote:
    > Witam, mieszkanie będzie nowe bo jeszcze nie jest oddane.
    > Ale kredyt spłacam juz od grudnie 2003, i co teraz? Moge coś odliczyć?

    Jak mieszkanie jeszcze nie jest oddane, to nie możesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 13. Data: 2004-02-03 08:55:52
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > HINT Kto w III RP wydaje pozwolenia na uzytkowanie budynku
    > mieszkalnego ???

    Gmina.

    Pozdr.
    Janusz

  • 14. Data: 2004-02-03 09:34:14
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Gmina.

    Ale kto wydaje opinię czy dany budynek nadaje się do zamieszkania ????

  • 15. Data: 2004-02-03 10:40:12
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvnpum$r5o$1@news.mch.sbs.de...

    > Ale kto wydaje opinię czy dany budynek nadaje się do zamieszkania ????

    Kłótliwy 'ekspercie' przeczytaj sobie jeszcze raz:
    "a w razie braku obowiązku jego uzyskania - zawiadomieniem o zakończeniu
    budowy takiego budynku"

    Twój warunek nie jest warunkiem koniecznym. Tak wynika z ustawy oraz opinii
    eksperta - naczelnika urzędu skarbowego.

    PS Korzystanie z usenetu ze sluzbowego komputera w godzinach pracy jest
    naruszeniem obowiazków pracownika.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

  • 16. Data: 2004-02-03 11:50:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości
    > PS Korzystanie z usenetu ze sluzbowego komputera w godzinach pracy jest
    > naruszeniem obowiazków pracownika.

    Tak kategorycznych opinii bałbym się stawiać :))
    Można wymienić masę sytuacji, w których to nie będzie prawdą.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2004-02-03 12:38:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2004 11:40:12 +0100,
    osoba podpisana: Lesio5 <I...@w...pI>
    napisała:
    [...]
    > PS Korzystanie z usenetu ze sluzbowego komputera w godzinach pracy jest
    > naruszeniem obowiazków pracownika.

    A skąd Ty wieszjaką on ma umowę? Pracujecie razem ? Znasz jego regulamin
    pracy ?

    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 18. Data: 2004-02-03 12:51:08
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Tak kategorycznych opinii bałbym się stawiać :))

    Jesli pracownik Siemensa dyskutuje nt. kredytów hipotecznych i odsetek od
    nich w godzinach pracy to na pewno nie wypelnia obowiazków sluzbowych, a
    wrecz przeciwnie cbdu

  • 19. Data: 2004-02-03 13:18:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jesli pracownik Siemensa dyskutuje nt. kredytów hipotecznych i odsetek od
    > nich w godzinach pracy to na pewno nie wypelnia obowiazków sluzbowych, a
    > wrecz przeciwnie cbdu

    Jeżeli pracownik Siemensa dostaje pieniądze za wykonaną pracę a nie za
    dupogodziny, to dyskusja o kredycie hipotecznym jest jego sprawą ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2004-02-04 12:10:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Jesli pracownik Siemensa dyskutuje nt. kredytów hipotecznych i odsetek od
    > nich w godzinach pracy to na pewno nie wypelnia obowiazków sluzbowych, a
    > wrecz przeciwnie cbdu

    Primo - pracownik Siemensa być może - choć i to nie jest pewne, bo może
    właśnie o tym ma dyskutować, bo tak mu kazał szef, który chce dostać kredyt
    i tylko nie wie jaki.

    Secundo - Twoje zdanie, było _ogólne_ i nie dotyczyło pracownika Siemensa, a
    wszystkich pracowników i ich obowiązków w ogóle.

    Tak czy siak niczego nie udowodniłeś.

    Pozdrawiam,
    Washko