  • 1. Data: 2002-02-16 13:36:35
    Temat: PIN i mBank
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Wczoraj po raz pierwszy płaciłem kartą VE z mBanku i co mnie zdizwiło.
    Pomimo terminala z pinpadem, poproszono mnie o podpisanie rachunku a nie
    wklepanie pinu. Dlaczego??? Czy ta karta tak ma? Sadizłem że jeżeli jest VE
    i pinpad to zawsze będzie trzeba wpisać pin (tak mam np. w WBK)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    H. Jackson Brown, Jr.

  • 2. Data: 2002-02-16 13:42:55
    Temat: Re: PIN i mBank
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    VE
    > i pinpad to zawsze będzie trzeba wpisać pin (tak mam np. w WBK)

    Tez tak mialem. Wczesniej w tym samym miejscu
    placilem Maestro Pekao SA i chcieli pin.
    Nie wiem od czego to zalezy.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 3. Data: 2002-02-16 16:05:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tez tak mialem. Wczesniej w tym samym miejscu
    > placilem Maestro Pekao SA i chcieli pin.
    > Nie wiem od czego to zalezy.

    Do maestro zawsze chca (ale mozna ominac jak powiesz, ze nie pamietasz
    pinu), do VE baaardzo rzadko chca PINu, do wypuklych chyba sie nikomu nie
    zdazylo...

  • 4. Data: 2002-02-16 16:17:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    VE
    > i pinpad to zawsze będzie trzeba wpisać pin (tak mam np. w WBK)

    Zalezy od ustawienia posa i (poprwacie jeśli się mylę) od banku wystawcy.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-16 18:32:28
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    A ja placilem VE. Podalem PIN i nie musialem sie podpisywac. Odnioslem
    wrazenie ze taki sposob jest nie tylko bezpieczniejszy ale i szybszy.

    Grzesieq

    --
    Prawdziwi twardziele pracuja z roota i trzymaja wszystkie pliki w glownym
    katalogu (podkatalogi sa dla mieczakow).

  • 6. Data: 2002-02-16 18:50:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prawdziwi twardziele pracuja z roota i trzymaja wszystkie pliki w glownym
    > katalogu (podkatalogi sa dla mieczakow).

    No ale ja np do jednej karty pamietam PIN do reszty (a mam ich trocjh) nie
    :)

  • 7. Data: 2002-02-16 19:01:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A ja placilem VE. Podalem PIN i nie musialem sie podpisywac. Odnioslem
    > wrazenie ze taki sposob jest nie tylko bezpieczniejszy ale i szybszy.

    Dla kogo ?
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-16 19:56:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał w
    wiadomości news:a4m8jp$29t$1@news.tpi.pl...
    > A ja placilem VE. Podalem PIN i nie musialem sie podpisywac. Odnioslem
    > wrazenie ze taki sposob jest nie tylko bezpieczniejszy ale i szybszy.

    bezpieczniejszy? - chyba dla banku

    szybszy? - chyba nie - akceptacja kwoty, wklepanie PINu i akceptacje -
    jestem w stanie 3 krotnie sie podpisac w tym czasie ;-)

    Ale i tak najfajniej jest jak wklepie sie PIN a sprzedawca prosi jeszcze o
    podpis "wie pan, tak na wszelki wypadek gdyby sie czepaili :-D"

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-02-17 20:35:47
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > No ale ja np do jednej karty pamietam PIN do reszty (a mam ich trocjh) nie
    Life is brutal. Zewszad otaczaja nas PINY, hasla dostepu, numery telefonow,
    itp., itd...

  • 10. Data: 2002-02-17 20:36:10
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > Dla kogo ?