  • 1. Data: 2004-09-11 21:14:41
    Temat: [PEKAO] nie chca podpisac umowy o karte obciazeniowa
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Czy to tylko ja mam taki problem, ze nie chca w oddziale podpisac ze mna umowy
    o karte obciazeniowa MasterCard? Do maestro zero problemu, ale obciazeniowki
    nie chca, nawet pomimo prob silowych!

  • 2. Data: 2004-09-12 15:30:14
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    kuba napisał(a):

    > Czy to tylko ja mam taki problem, ze nie chca w oddziale podpisac ze mna umowy
    > o karte obciazeniowa MasterCard? Do maestro zero problemu, ale obciazeniowki
    > nie chca, nawet pomimo prob silowych!

    Zamiast pogadać z nimi grzecznie to Ty od razu bijesz ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-18 11:58:28
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    > Czy to tylko ja mam taki problem, ze nie chca w oddziale podpisac
    > ze mna umowy o karte obciazeniowa MasterCard? Do maestro
    > zero problemu, ale obciazeniowki nie chca, nawet pomimo prob silowych!

    Nie chcą podpisać ponieważ taką umowę już podpisałeś - w momencie
    kiedy ubiegałeś się o tą kartę. Inaczej jest (było) z kartą Maestro -
    tutaj dostawałeś kartę automatycznie w momencie otwierania Eurokonta.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2004-09-18 13:02:41
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > kiedy ubiegałeś się o tą kartę. Inaczej jest (było) z kartą Maestro -
    > tutaj dostawałeś kartę automatycznie w momencie otwierania Eurokonta.

    Nie pamietam, abym 4 lata temu podpisywal jakas umowe...bylo przez telepekao24
    (chyba tak to sie nazywalo...) - potem przepialem karte do pekao24.