  • 31. Data: 2005-08-20 11:11:38
    Temat: Re: Oszukana?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 19 Aug 2005 23:57:12 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >Źle mnie zrozumiałeś - twierdzę że _nie_ _istnieje_ coś takiego jak paragon
    >fiskalny "zintegrowany" z potwierdzeniem kartą.
    Galeria Centrum, Szczecin - tam takie wydaja.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 32. Data: 2005-08-20 11:22:59
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    WAM wrote:
    > Galeria Centrum, Szczecin - tam takie wydaja.

    Chętnie takie coś zobaczę a nawet odkupię, z zatartym numerem karty
    oczywiście.
    Warunki: paragon fiskalny musi mieć minimum takie informacje jak nagłówek,
    pozycje sprzedaży, sumy sprzedaży wg stawek, wyliczone podatki wg stawek,
    łączny podatek. Część fiskalna powinna kończyć się stylizowanym znakiem PL i
    dwiema lub trzema literami i ośmioma cyframi. Potem bez drugiego nagłówka
    dane o transakcji kartą.
    Masz coś takiego na zbyciu?

    Bogdan B.

  • 33. Data: 2005-08-20 19:29:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

> [...]
    > dwiema lub trzema literami i ośmioma cyframi. Potem bez drugiego nagłówka

    Mam coś bardzo podobnego ;-) Faktura VAT ze Statoil.

    M.

  • 34. Data: 2005-08-21 00:47:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Mam coś bardzo podobnego ;-) Faktura VAT ze Statoil.

    Jeżeli masz fakturę, to nie masz paragonu fiskalnego.
    Te byty się wykluczają ;-)

    Bogdan B.

  • 35. Data: 2005-08-21 01:41:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > ale jest na niej logo fiskalne. Też się zdziwiłem.
    > Trzeba by zaobaczyć, co produkują jako paragon.

    Zadziwia mnie to logo, ale też sprawdzę.
    Tylko nie dzisiaj, bo sprawdzałem Neste i mam pełny bak. Wojciech Nawara
    miał rację. Jest tam drukarka fiskalna która w dodatkowych informacjach na
    paragonie ma upchnięte pokwitowanie płatności kartą.

    Bogdan B.

  • 36. Data: 2005-08-21 12:47:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 37. Data: 2005-08-21 18:18:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bogdan B. napisał(a):

> [...]
    > miał rację. Jest tam drukarka fiskalna która w dodatkowych informacjach na
    > paragonie ma upchnięte pokwitowanie płatności kartą.

    Aczkolwiek wyraźnie jest wyszczególniona część niefiskalna...

  • 38. Data: 2005-08-21 18:26:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Aczkolwiek wyraźnie jest wyszczególniona część niefiskalna...

    I tak musi być ze względów formalnych. Nikt* nie dostanie dopuszczenia do
    obrotu drukarki drukującej to wszystko przed logo fiskalnym.

    Bogdan B.

    * - wg mojej wiedzy, uzupełnionej ostatnio ;-)

  • 39. Data: 2005-08-21 18:36:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Aug 2005 13:22:59 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >Chętnie takie coś zobaczę a nawet odkupię, z zatartym numerem karty
    >oczywiście.
    >Warunki: paragon fiskalny musi mieć [...]
> [...]
    Bez drugiego naglowka nie mam :p dopiero w dalszej czesci watku
    wyczytalem doprecyzowanie co znaczy "zintegrowany" wg Ciebie :)

    WAM

  • 40. Data: 2005-08-21 20:09:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

> [...]
    > miał rację. Jest tam drukarka fiskalna która w dodatkowych informacjach na
    > paragonie ma upchnięte pokwitowanie płatności kartą.

    Sprawdziłem też paragon. Informacja na paragonie, po logo, zawiera m.in.
    numer karty, częściowo wygwiazdkowany. Ale... ta sama drukarka wcześniej
    drukuje standardowe dwa kwitki typowe dla karcianego POS'a

    M.