  • 1. Data: 2014-12-28 12:27:56
    Temat: Oszczędnościowe 3,8% bez limitu się uchowało?
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    Znalazłem coś takiego:
    http://www.skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/rachunki_o
    szczednosciowe/elokacja-469.html
    Zakładał ktoś, korzystał w ogóle z tego banku? Jakieś "haczyki" itp?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-12-28 14:53:50
    Temat: Re: Oszczędnościowe 3,8% bez limitu się uchowało?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.D." napisał w wiadomości grup

[...]

    -----------
    3,8% jest pewnie od pewnej kwoty, nie chce mi sie teraz sprawdzac, trzeba z
    pewnoscia pofatygowac sie do oddzialu jak dla wiekszosci atrakcyjnych ofert
    w tym banku. Z tego akurat nie korzystalem, z innych rzeczy tak. Owszem jest
    dostep on-line do konta i podstawowych e-lokat. Otwarcie czegokolwiek
    wymaga czasu, bo to bank z procedurami z poczatku lat 90, trzeba wypelnic
    sporo papieru do kazdego produktu, jak masz oddzial blisko to mozesz
    skorzystac, ale zarezerwuj sobie min godzine na formalnosci jak dobrze
    pojdzie.
    Ogolnie oferta atrakcyjna do lokowania, ale trzeba liczyc sie z wizytami w
    oddziale, jak chce sie rozne ciekawe oferty uruchomic.
    Dla przykladu- lokat rentierskich w PLN, czy lokat walutowych bez oddzialu
    nie zalozysz.

  • 3. Data: 2014-12-28 18:27:34
    Od: " 666" <...@...6>

    "Oprocentowanie obowiązuje od 1.10.2013 r."
    Podejrzewam, że po prostu strona nie zaktualizowana ;-)

    -----

  • 4. Data: 2014-12-28 18:47:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup

    "Oprocentowanie obowiązuje od 1.10.2013 r."
    Podejrzewam, że po prostu strona nie zaktualizowana ;-)

    ----------------
    raczej nie spotkalem sie z brakiem aktualizacji na ich stronie, akurat
    produkt nie cieszy sie widac zbytnim zainteresowaniem, stad moze go nie
    obnizyli, jak inne lokaty, rentierska u nich na 3-lata jest na 5,10%.
    Trzeba pamietac, ze to nie jest bank ogolnopolski, dostepny dla kazdego,
    oferta jest na obszarze, gdzie ma oddzialy.
    IKE w SKB jest na 6%, ale tez dostepne regionalnie.
    Elokacja, o ktorej mowa do 50 tys jest tylko na 3%, co nie jest juz takie
    atrakcyjne w stosunku do bankow komercyjnych.

  • 5. Data: 2014-12-29 10:57:36
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2014-12-28 14:53, Krzysztof pisze:

    > 3,8% jest pewnie od pewnej kwoty, nie chce mi sie teraz sprawdzac,

    od 50 tys. PLN. Wyższe oprocentowanie liczą od całego salda, czy tylko
    od nadwyżki?

> [...]
    > Ogolnie oferta atrakcyjna do lokowania, ale trzeba liczyc sie z wizytami
    > w oddziale, jak chce sie rozne ciekawe oferty uruchomic.

    Do założenia konta wystarczy jedna wizyta w oddziale? I czy jeśli np.
    założę konto w oddziale w Zawierciu, to będę mógł składać dyspozycje w
    placówce w Częstochowie? Jakich zleceń/operacji nie da się w tym koncie
    online i trzeba osobiście? Pytam o szczegóły, bo w miejscowościach gdzie
    działają jestem max. 1-2 razy w miesiącu.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-12-29 11:00:29
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2014-12-28 18:27, 666 pisze:
    > "Oprocentowanie obowiązuje od 1.10.2013 r."
    > Podejrzewam, że po prostu strona nie zaktualizowana ;-)

    Jeszcze niedawno szukało się kont/lokat 4% i więcej, więc ich oferta
    szału nie robiła.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-12-29 11:11:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.D." napisał w wiadomości grup

> [...]

    online i trzeba osobiście? Pytam o szczegóły, bo w miejscowościach gdzie
    działają jestem max. 1-2 razy w miesiącu.
    Nie posiadam tego rachunku oszcz, ale wydaje mi sie, ze od calego salda bo
    nie ma nic o progowym oprocentowaniu, szczegolowo to zadzwon na infolinie,
    generalnie nie trzeba dlugo oczekiwac na rozmowe.
    Jak zalozysz ROR z dostepem przez net, to oszczednosciowe powinno sie tez
    podlaczyc i bedziesz mogl je obslugiwac via net. Szczegoly, to najlepiej na
    infolinii.
    Generalnie w PLN, nie daje sie otworzyc samemu nowych rachunkow i lokat poza
    oferta dedykowana tzw "interlokaty"
    Czasami lokaty sezonowe dostepne sa tylko przez bankowosc internetowa

  • 8. Data: 2014-12-29 11:42:28
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poza oferta dedykowana tzw "interlokaty"
    > Czasami lokaty sezonowe dostepne sa tylko przez bankowosc internetowa

    Nie korzystałem, ale uprzdzam, że informacje uzyskane w różnych oddziałach
    mogą się od siebie różnić. Pytałem kiedyś o formalności dot. innych
    produktów -
    wg jednych nie konieczne, wg innych tak bo "taki mają formularz". Pytanie
    o przyczynę rozbieżności wywołało złośliwe komentarze świadczące o pewnych
    animozjach między oddziałami...
    Ale na e-maile odpowiedziały mi 3 z 4 oddziałów, co więcej dość
    wyczerpująco,
    z sensem i już bez w/w sprzeczności. Dołączyli też wzory formularzy.

    Arek