    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Date: Fri, 12 Jan 2007 13:34:15 +0100

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 08:13:17 +0100, badzio napisał(a):

    > A na karcie do bankomatu widzisz napis zeby nie trzymac PINu razem z
    > karta? Raczej nie.

    Ale na stronach banku oraz wydawców kart takie ostrzeżenie już sie
    znajduje. Natomiast na stronach mBanku nigdzie nie zauważyłem
    ostrzeżenia, że pieniądze do wpłatomatu należy wkładać partiami.
    Dla mnie jako konsumenta oczywistym jest jedno: urządzenie NIE POWINNO
    się zepsuć, a jeśli już sie zepsuje, to szkoda tym wywołana powinna być
    NIEZWŁOCZNIE naprawiona.
    Przypominam, że gdy w Białymstoku zepsuł sie przedpotopowy aparat
    rentgenowski i poparzyło kobiety, to prokurator chciał zamknąć do
    pierdla wszystkich, którzy z tym aparatem mieli do czynienia, pomimo że
    nie mieli oni żadnego wpływu na to, że musieli pracować na takim starym
    gruchocie.

    > Sam autor watku slusznie zauwazyl ze kazde urzadzenie moze sie popsuc.

    Ale awaria urządzenia po pierwsze źle świadczy o urządzeniu, po drugie
    źle świadczy o właścicielu/operatorze tego urządzenia, a po trzecie
    skutki tej awarii powinny być usunięte możliwie szybko i szkody wywołane
    przez tę awarię powinny być niezwłocznie naprawione.
    Według mnie, taka sprawa powinna zostać wyjaśniona w przeciągu kilku
    godzin, a nie wielu dni!
    Dla porównania: awaria myjni samochodowej na stacji paliw musi być
    usunięta w przeciągu 4 godzin, w przeciwnym razie firma zajmująca sie
    konserwacją urządzeń płaci kary umowne. A mBank na przeliczenie kasy we
    wpłatomacie rezerwuje sobie aż 30 dni!

    > Wiec zeby zminimalizowac ew straty, pieniadze wplaca sie w transzach -
    > bez wzgledu na to czy to bedzie bankomat mBanku czy tez jakiegos innego
    > banku

    Rozumiem, że przystępując do prasowania koszuli, powinienem założyć
    rękawice izolacyjne, bo żelazko też może się zepsuć i mnie prąd zabije -
    czy tak?
    A wsiadając do wagonika kolejki linowej powinienem mieć spadochron -
    czyż nie? Przecież wagonik kolejki też może się urwać - to też jest
    chyba oczywiste! Czyż nie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof