  • Data: 2007-01-10 08:23:14
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):

    > nie masz o nic prosic, złóż reklamację i domagaj sie odp., a jezeli bank
    > odpowie negatywnie lub wcale to mozesz zwrocic sie do arbitra
    > bankowego...on zalatwia takie sprawy

    Na co mianowicia miałbym składać reklamacje ?
    Powierzyłym Bankowi Inteligo swoje pieniądze, a ten (co prawda
    niewielką kwotę) ale mi ukradł z konta, bo nie obchodzi mnie co z
    nimi zrobił, wedle prawa za bezpieczeństwo powierzonych pieniędzy
    odpowiedzialny jest bank.
    Złożyłem zarówno ustne do konsultantów jak i pisemne powiadomienie
    że ukradziono mi pieniądze z konta. Pieniądze ukradziono mi z mojego
    konta, do karty VISA nie mam zastrzeżeń, więc czego miałaby
    dotyczyć reklamacja ?
    A względem złodzieji którzy okradają konta swoich klientów to są
    sądy, prokuratura i policja, a nie żadni arbitrzy bankowi :-).
    Czy jeśli złodziej ukradnie mi jakąś rzecz z mieszkania to mam
    składać do niego reklamację aby mi tą ukradzioną rzecz zechciał
    łaskawie zwrócić, a jak mi odpowie negatywnie to mama się zwrócić
    o roztrzygnięcie do arbitra złodzieji, czy też uważasz że banki
    są ponad obowiązującym w Polsce prawem ?

    > i nalezy brac takie sprawy na zimno, bez emocji, to 18zl, a nie 18 000 !!!

    Widzisz... ja złodziejom nie pozwolę się okradać nawet jeśli jest
    to tylko 18 złotych i nie chodzi tutaj tylko o pieniądze tylko o fakt
    który zaistniał. Inteligo obciążyło mnie dwa razy za jedną i tą
    samą płatność kartą, winno mi jest więc merytoryczne i
    szczegółowe wyjaśnienie jak do tego incydentu doszło.Czy Inteligo
    nie posiada żadnych zabezpieczeń i może dowolną ilośc razy
    obciążać posiadaczy kont za jedną płatność kartą ? Wyjaśnenia
    te są dla mnie ważniejsze niż sam zwrot pieniędzy.