  • 1. Data: 2005-10-03 16:37:22
    Temat: Orange a zmiana banku PZ
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Miesiac temu wyslalem do Idei dyspozycje żeby używali Polecenie
    Zapłaty z innego banku.
    Potraktowano to tak jakbym likwidowal rachunek w jednym banku i
    odwolali mi PZ - na wyciagu platnym do 7 IX nie bylo dopiku malymi
    literkami że platne poprzez PZ.

    Dzis odebralem w jednej kopercie rachunek za XI platny do 8 X z
    dopiskiem że poprzez PZ ale również powtórzenie rachunku sprzed
    miesiaca z ponagleniem zeby zaplacic do 2 X

    2 X to byla niedziela, powinni przyjac i dzis - dzwonie na *22 a tu na
    dzien dobry informacja, że telefon mam odcięty i mi go włączą jak
    zrobie przekaz i pokażę potwierdzenie

    ŁADNIE TA pomarańcza SOBIE POCZYNA Z KLIENTAMI KTORZY JUZ Z 5 LAT
    PLACA RACHUNKI POPRZEZ POLECENIE ZAPLATY !!!

    W koncu ktos odebral i obiecal ze jak do 12 jutro przesle mailem zrzut
    ekranu z przelewu internetowego to warunkowo w 10 minut mi telefony
    włączą - place raz za 3 sztuki!

    OSTRZEGAM WIEC ZMIENIAJACYCH BANK DLA PZ - zmiana PZ traktowana jest
    przez wierzycieli jak odwolanie starego PZ i mozna sie na tym
    przejechac, jak sie ma w dodatku z chamstwem do czynienia
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-10-03 17:39:21
    Temat: Re: Orange a zmiana banku PZ
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Miesiac temu wyslalem do Idei dyspozycje żeby używali Polecenie
    > Zapłaty z innego banku.

    Płacić kartą i nie będzie problemu. Ja do tej pory nie uzywam PZ. ;)
    Ostatnio nawet zlikwidowałem zlecenie stałe w PekaoSA i teraz PLUSowi płacę
    stałym obciążeniem karty. I spokój.

    > ŁADNIE TA pomarańcza SOBIE POCZYNA Z KLIENTAMI KTORZY JUZ Z 5 LAT
    > PLACA RACHUNKI POPRZEZ POLECENIE ZAPLATY !!!

    Może ona jest "Mechaniczna pomarańcza"? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-10-03 23:03:13
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > przez wierzycieli jak odwolanie starego PZ i mozna sie na tym
    > przejechac, jak sie ma w dodatku z chamstwem do czynienia

    Dlatego nigdy nie zgodze sie na PZ nikomu. Wole sam placic. Zwlaszcza
    biznesmenow z dawnego PRL. Kanciarze.

  • 4. Data: 2005-10-04 07:01:25
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 3 Oct 2005 19:39:21 +0200, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wrote:

    >Płacić kartą i nie będzie problemu. Ja do tej pory nie uzywam PZ. ;)
    >Ostatnio nawet zlikwidowałem zlecenie stałe w PekaoSA i teraz PLUSowi płacę
    >stałym obciążeniem karty. I spokój.

    A dają za to punkty 5plus?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 5. Data: 2005-10-04 07:02:18
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 4 Oct 2005 01:03:13 +0200, "kubakj" <k...@g...pl> wrote:

    >Dlatego nigdy nie zgodze sie na PZ nikomu. Wole sam placic. Zwlaszcza
    >biznesmenow z dawnego PRL. Kanciarze.

    Tylko że czasami zlecając PZ masz zniżkę u dostawcy usług. I dopóki nie
    zmieniasz rachunku masz spokój.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 6. Data: 2005-10-04 07:44:08
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl>

> [...]
    >
    > 2 X to byla niedziela, powinni przyjac i dzis - dzwonie na *22 a tu na
    > dzien dobry informacja, że telefon mam odcięty i mi go włączą jak zrobie

    Idea to najmniej elastyczna sieć po względem płatności. W erze wystarczy
    zadzwonić i powiedzieć że "zrobię przelew dzisiaj lub jutro", czy
    "wpłacę do któregoś tam dnia" i włączają od razu.

    Faktem jest też to że w dziale płatności w erze można się dogadać. W
    idei wyznają zasadę "nie płacisz to spadaj" i nie ma mowy o jakiej
    kolwiek możliwości dogadania się. Nie znam plusa więc o nim nie napisze :)

    pozdr.
    michał

  • 7. Data: 2005-10-04 10:19:01
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Maciej Loret napisał(a):
    > Płacić kartą i nie będzie problemu. Ja do tej pory nie uzywam PZ. ;)
    > Ostatnio nawet zlikwidowałem zlecenie stałe w PekaoSA i teraz PLUSowi płacę
    > stałym obciążeniem karty. I spokój.

    Ja też kiedyś płaciłem Idei kartą. I miałem spokój... do czasu.
    Konkretnie do momentu, kiedy skończyła się ważność karty. Z pewnym
    opóźnieniem podpisałem nowe upoważnienie do obciążania karty i uznałem,
    że jest OK. Aż któregoś dnia okazało się, że telefon milczy. Wyłączyli
    go bez ostrzeżenia mimo, że w tym momencie mieli ważne upoważnienie do
    obciążania karty. To zdarzenie przekonało mnie, że nie chcę być
    abonentem i od pięciu lat korzystam wyłącznie z pre-paidów. I bardzo
    sobie chwalę.

    Pozdrawiam

    J.

  • 8. Data: 2005-10-04 14:09:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja też kiedyś płaciłem Idei kartą. I miałem spokój... do czasu.
    > Konkretnie do momentu, kiedy skończyła się ważność karty.

    Ale ja ma co-branda z BZWBK. Więc może mnie ta przyjemność ominie. ;)
    Choć nie jestem pewien, ale chyba już raz powinienem przez to przejść, bo
    abonament mam już ponad trzy lata i prwie od początku opłacany kartą (cały
    czas tą samą)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret