  • 1. Data: 2005-10-03 16:02:59
    Temat: biuro informacji kredytowej
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    mam takie pytanie,
    czy negatywny wpis w BIK zwiazany z niesplaceniem raty kredytu, odsetek,
    itp. jest po jakims czasie kasowany? czy do konca zycia widnieje tam
    informacja, ze czegos nie zaplacilem?
    Pozdrawiam
    ramsey

  • 2. Data: 2005-10-03 16:49:07
    Temat: Re: biuro informacji kredytowej
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ramsey wrote:
    > mam takie pytanie,
    > czy negatywny wpis w BIK zwiazany z niesplaceniem raty kredytu,
    > odsetek, itp. jest po jakims czasie kasowany? czy do konca zycia
    > widnieje tam informacja, ze czegos nie zaplacilem?

    AFAIK po ostatnich zmianach prawa wpis jest przez 5 lat od czasu spłacenia
    tego zobowiązania.

  • 3. Data: 2005-10-03 19:02:14
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:
    > AFAIK po ostatnich zmianach prawa wpis jest przez 5 lat od czasu sp?acenia
    > tego zobowi?zania.

    A jak zobowiązanie nigdy nie było spłacone, bo bank dał do komornika,
    i potem bank uznał że jest nieściągalne i umorzył?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 4. Data: 2005-10-03 20:28:26
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-10-03 21:02 i wtedy właśnie Miernik
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > A jak zobowiązanie nigdy nie było spłacone, bo bank dał do komornika,
    > i potem bank uznał że jest nieściągalne i umorzył?

    Jeśli umorzył to to jest koniec zobowiązania.
    Czas 5-ciu lat liczy się od daty zamknięcia rachunku kredytowego.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,