  • 1. Data: 2005-10-03 17:37:55
    Temat: co sie dzieje z lukasem?
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    po zalogowaniu sa najwyzej przyciski, ktore i tak nie spelniaja funkcji

  • 2. Data: 2005-10-03 17:44:06
    Temat: Re: co sie dzieje z lukasem?
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał w
    wiadomości news:dhrq4a$1i7$1@news.onet.pl...
    > po zalogowaniu sa najwyzej przyciski, ktore i tak nie spelniaja funkcji

    U mnie to samo - pewnie gmerają coś w związku ze zmianą systemu. Tylko
    dlaczego na prawie tydzień wcześniej?

  • 3. Data: 2005-10-03 18:50:15
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

    > po zalogowaniu sa najwyzej przyciski, ktore i tak nie spelniaja funkcji

    U mnie tez nie dziala - po jakims czasie pojawia sie blad systemowy -121...

    Alwik
    www.akwarele.com

  • 4. Data: 2005-10-03 18:54:33
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Mon, 3 Oct 2005 19:37:55 +0200, na pl.biznes.banki, D napisał(a):

    > po zalogowaniu sa najwyzej przyciski, ktore i tak nie spelniaja funkcji

    SOA #1 :)
    20:45, logowanie trwało trochę długo ale wszystko ok, przyciski też
    działają.

    pzdr
    konlin