    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Optima gra w lolo.
    Date: Thu, 25 Sep 2014 08:07:18 +0200

    W dniu 25.09.2014 o 07:52, wiatrak pisze:
    > Już drugi raz zdarza mi się, że nie mogę przelać od nich pierwszą sesją.
    > Prowadzą prace modernizacyjne. Kuń by się uśmiał. Pewnie za duży odpływ
    > kasy do Meritum. A po ósmej to ja ich chromolę, bo kasa nie zdąży
    > później wyjść z powiązanego. Liczą na to, że jak po ósmej uruchomią
    > interfejs to będę bardziej skłonny do zadzwonienia do konsultanta w celu
    > wysłuchania propozycji? A po co mam dzwonić jak oni oferują jedynie
    > jakieś niby lokaty powiązane z ch.. wie czym. Kasa i tak nieuchronnie
    > idzie do Meritum. Jestem wkurzony na maksa. Tak czy inaczej nie zobaczą
> [...]

    No kasa im odpływa, bo widzę że zmieniła się taktyka utrzymania środków
    klienta. Zawsze po przelewie było info, że jak się zadzwoni bla bla bla.
    Teraz po przelewie było info, później przyszedł sms a na koniec dzwonił
    ktoś z BGŻ aby porozmawiać mimo, że jeżeli dobrze sobie przypominam to
    nie wyrażałem zgody na tego typu namolenie ;)

    Xenocide