  • 1. Data: 2014-09-25 07:52:35
    Temat: Optima gra w lolo.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Już drugi raz zdarza mi się, że nie mogę przelać od nich pierwszą sesją.
    Prowadzą prace modernizacyjne. Kuń by się uśmiał. Pewnie za duży odpływ
    kasy do Meritum. A po ósmej to ja ich chromolę, bo kasa nie zdąży
    później wyjść z powiązanego. Liczą na to, że jak po ósmej uruchomią
    interfejs to będę bardziej skłonny do zadzwonienia do konsultanta w celu
    wysłuchania propozycji? A po co mam dzwonić jak oni oferują jedynie
    jakieś niby lokaty powiązane z ch.. wie czym. Kasa i tak nieuchronnie
    idzie do Meritum. Jestem wkurzony na maksa. Tak czy inaczej nie zobaczą
    już tych pieniędzy.

  • 2. Data: 2014-09-25 08:07:18
    Temat: Re: Optima gra w lolo.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 25.09.2014 o 07:52, wiatrak pisze:
> [...]
    > jakieś niby lokaty powiązane z ch.. wie czym. Kasa i tak nieuchronnie
    > idzie do Meritum. Jestem wkurzony na maksa. Tak czy inaczej nie zobaczą

    No kasa im odpływa, bo widzę że zmieniła się taktyka utrzymania środków
    klienta. Zawsze po przelewie było info, że jak się zadzwoni bla bla bla.
    Teraz po przelewie było info, później przyszedł sms a na koniec dzwonił
    ktoś z BGŻ aby porozmawiać mimo, że jeżeli dobrze sobie przypominam to
    nie wyrażałem zgody na tego typu namolenie ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-09-25 08:33:19
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > ktoś z BGŻ aby porozmawiać mimo, że jeżeli dobrze sobie przypominam to
    > nie wyrażałem zgody na tego typu namolenie ;)

    Godz. 08.01. Dzwonię, pytam dlaczego odcięli mnie od moich pieniędzy.
    Panienka mówi, że o co mi chodzi, jak ona ma informację, że za 5 minut
    logowanie ruszy. Więc pytam o której mają pierwszy eliksir wychodzący,
    Bez zająknięcia mówi, że o ósmej. Więc tym razem ja pytam ,czy ona wie o
    co chodzi.

    Niby BGŻ ma wychodzące później, ale być może Optima ma o ósmej. O 8.15
    mój przelew poszedł. Zobaczymy kiedy dojdzie.

  • 4. Data: 2014-09-25 20:26:09
    Od: b...@o...pl

    Kiedyś mnie też złapali na prace serwisowe do 8.00. Więc teraz jeśli dnia
    poprzedniego już wiem, że jutro będę potrzebował kasę z Optimy, ustawiam wieczorem
    przelew z datą na dzień następny i rano śpię spokojnie.

  • 5. Data: 2014-09-25 20:47:20
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 9/25/2014 o 8:26 PM, b...@o...pl pisze:
    > Kiedyś mnie też złapali na prace serwisowe do 8.00. Więc teraz jeśli dnia
    poprzedniego już wiem, że jutro będę potrzebował kasę z Optimy, ustawiam wieczorem
    przelew z datą na dzień następny i rano śpię spokojnie.

    To czasem też nie pomaga. Mnie już kilka razy Optima "załatwiła" w ten sposób,
    że pomimo tego, iż przelew był przygotowany kilka/kilkanaście dni z
    wyprzedzeniem, to przelew wysłali 2 sesją elixir (!).
    Jak zrobiłem "raban" i zacząłem reklamować, to mi "uprzejmy" konsultant odpisał,
    że oni mają 1 dzień roboczy na wykonanie przelewu i między wierszami
    zasugerował, że "mogę im skoczyć", bo oni mają do tego prawo, aby przetrzymywać
    pieniądze nawet 24h. Więc mu przypomniałem dyrektywę unijną, że banki w
    środowisku elektronicznym mają wykonywać przelewy niezwłocznie i jeśli przelew
    jest zlecany wcześniej (np. dnia poprzedniego) to dla banku początek następnego
    dnia roboczego oznacza obowiązek realizacji przelewu bez zwłoki, jeśli wszystkie
    podane dane przelewy są poprawne. Przytoczyłem także ich własne zapisy ze strony
    www o godzinach granicznych zlecenia przelewów. Oczywiście "wszystkowiedzący"
    konsultant już nie odpowiedział.
    Ot, taki bank. Generalnie jak kasy nie zabezpieczą na 1 sesję to nagle tłumaczą
    się problemami technicznymi i że oni mogą wysłać nawet 24h później.
    Pewnie jak ich BNP przejmie to będzie już tylko gorzej, czyli pogarszanie oferty
    i wypychanie klientów to "matki".

  • 6. Data: 2014-09-25 21:17:45
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > To czasem też nie pomaga. Mnie już kilka razy Optima "załatwiła" w ten
    > sposób, że pomimo tego, iż przelew był przygotowany kilka/kilkanaście
    > dni z wyprzedzeniem, to przelew wysłali 2 sesją elixir (!).

    Mnie tez dziś wysłali drugą sesją o 12-tej i w ten sposób kasa nie
    zdążyła już dziś wyjść z banku powiązanego. Pies ich ..... Miałem coś u
    nich zostawić, ale mnie wkurzyli i zabrałem wszystko.
    To nie pierwszy raz kiedy uruchamiają logowanie dopiero po ósmej,
    czyli po pierwszej sesji. I te idiotyczne komunikaty, żeby zadzwonić.
    Jak robisz przelew przed ósmą to ta ich dezinfolinia jeszcze nie
    pracuje. Dlatego blokują do ósmej, licząc na to że zadzwonisz i wcisną
    ci jakiś kit. Dziś zadzwoniłem jedynie z ciekawości i po to , żeby
    jeszcze raz powiedzieć im co o nich myślę. Proponowali 3,6% na 4 miechy.
    Olałem ich, bo wolę 4% na 5 mies niż 3,6% na 4 mies.

  • 7. Data: 2014-09-26 08:53:32
    Od: b...@o...pl

    Tak się złożyło, że akurat na wczoraj zleciłem dwa dni wcześniej przelew
    z datą przyszłą. O dziwo, mimo tych prac serwisowych trwających do 8.00,
    przelew wyszedł I sesją i po 11.00 był już w moim banku.
    Notabene była to duża kwota przeznaczona na sfinansowanie umowy u notariusza
    i byłbym zrobiony w bambuko gdyby pieniądze nie dotarły na czas.