  • Data: 2014-09-25 21:17:45
    Temat: Re: Optima gra w lolo.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To czasem też nie pomaga. Mnie już kilka razy Optima "załatwiła" w ten
    > sposób, że pomimo tego, iż przelew był przygotowany kilka/kilkanaście
    > dni z wyprzedzeniem, to przelew wysłali 2 sesją elixir (!).

    Mnie tez dziś wysłali drugą sesją o 12-tej i w ten sposób kasa nie
    zdążyła już dziś wyjść z banku powiązanego. Pies ich ..... Miałem coś u
    nich zostawić, ale mnie wkurzyli i zabrałem wszystko.
    To nie pierwszy raz kiedy uruchamiają logowanie dopiero po ósmej,
    czyli po pierwszej sesji. I te idiotyczne komunikaty, żeby zadzwonić.
    Jak robisz przelew przed ósmą to ta ich dezinfolinia jeszcze nie
    pracuje. Dlatego blokują do ósmej, licząc na to że zadzwonisz i wcisną
    ci jakiś kit. Dziś zadzwoniłem jedynie z ciekawości i po to , żeby
    jeszcze raz powiedzieć im co o nich myślę. Proponowali 3,6% na 4 miechy.
    Olałem ich, bo wolę 4% na 5 mies niż 3,6% na 4 mies.