  • Data: 2014-09-25 07:52:35
    Temat: Optima gra w lolo.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już drugi raz zdarza mi się, że nie mogę przelać od nich pierwszą sesją.
    Prowadzą prace modernizacyjne. Kuń by się uśmiał. Pewnie za duży odpływ
    kasy do Meritum. A po ósmej to ja ich chromolę, bo kasa nie zdąży
    później wyjść z powiązanego. Liczą na to, że jak po ósmej uruchomią
    interfejs to będę bardziej skłonny do zadzwonienia do konsultanta w celu
    wysłuchania propozycji? A po co mam dzwonić jak oni oferują jedynie
    jakieś niby lokaty powiązane z ch.. wie czym. Kasa i tak nieuchronnie
    idzie do Meritum. Jestem wkurzony na maksa. Tak czy inaczej nie zobaczą
    już tych pieniędzy.