  • Data: 2019-07-16 19:31:48
    Temat: Re: Oprocentowanie kredytów odnawialnych?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 18:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Komplikujesz.

    Sam komplikujesz.

    > RRSO to RRSO, stopa oprocentowania, proste jak odsetki ustawowe.

    Ale w RRSO objęte są także koszty kredytu, których poniesienie nie było
    związane z niesłusznym roszczeniem urzędu.

    > Wracam do tematu:
    > Jak uzyskać z banku info o ich RRSO wg której klientka miała kredyt
    > odnawialny?

    Myślę, że nie można. RRSO bank ma obowiązek ci obliczyć dla jakichś
    przykładowych ("reprezentatywnych") sum - i musi to zrobić w reklamach,
    oraz w umowie kredytowej, ale aby obliczyć RRSO w jakimś konkretnym
    przypadku "ile wyszło RRSO w moim kredycie odnawialnym dwa lata temu",
    to musicie zatrudnić kogoś, kto umie liczyć, i wam to wyliczy na
    podstawie przedstawionych danych.

    --
    Liwiusz