  • Data: 2019-07-16 19:42:03
    Temat: Re: Oprocentowanie kredytów odnawialnych?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:67c1d718-47b5-4ab9-94f9-898c56184b78@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 17:57:22 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż
    napisał:
> [...]

    >>> dni... od kwoty... kwota odsetek...) i tyle. [...]

> [...]
    >(ale na każdy rok osobno) wyliczyć.
    >W sytuacji, gdy zakładasz "normalne" życie na minus 1500, RRSO nic
    >nie da - prowizję od udzielenia KO tak czy siak zapłacić trzeba.
    >Chyba że jeszcze ma być tak, że przy życiu na -1500 KO na jest 2k, a
    >przy tym narośniętym -9k trzeba mieć limit 10k - wtedy robi się
    >jeszcze trudniej.

    >Wg mnie najbardziej zrozumiałe dla sądu będą wyciągi - najlepiej z
    >odfiltrowanymi pozycjami "prowizja od KO" oraz "odsetki od KO".
    >Albo tylko "odsetki od KO" - bo przy życiu na -1500 zwrot prowizji

    A odsetki od odsetek ? Bo splacala pewnie ratami.
    Ale sad wie, ze odsetki nie sa oprocentowane :-(

    Aczkolwiek przy KO ... jesli zaciagniety na poczatku naleznosci
    swiadczenia dokladnie na te kwote i utrzymany co miesiac az do wyplaty
    ... mozna by twierdzic, ze koszty KO odzwierciedlaja strate ...

    J.