  • Data: 2019-07-16 19:40:20
    Temat: Re: Oprocentowanie kredytów odnawialnych?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8fa6f90a-16d0-4c10-861d-f7b319c28a3f@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 17:14:31 UTC+2 użytkownik Liwiusz
    napisał:

    >Roztrzygnięcie w gestii sądu.
    >Ja tylko ostrzegam, że na dictum "musiała z KO" (i jeszcze trzeba
    >udowodnić, że naprawdę musiała, bo nie dało się żyć o chlebie i
    >wodzie - oczywiście bez przegięć, trzeba np. pokazać konieczność
    >zakupu leków)

    A strata z uwagi na pustke w porfelu sie nie liczy ?
    Dziecku lodów nie kupic - to ile to warte ?

    A tu mamy wymiernie ile to warte :-)

    >może być odpowiedź - "mogła z KK".

    A miala ?

    >A jeśli korzystała już wcześniej, to po pierwsze odpada jakikolwiek
    >zwrot prowizji - bo skoro miała wcześniej,
    >to i tak dalej by miała i głupio te prowizje płaciła

    Prowizje bywaly uzaleznione od kwoty kredytu/zadluzenia.
    No i skad ten wniosek, ze mialaby dalej - moze wlasnie by splacila ...

    Bo by miala z czego splacic :)

    J.