  • 1. Data: 2013-05-05 09:31:40
    Temat: Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Ktorego dnia miesiaca stary Alior pobiera te zlodziejska oplate 8 zl za
    prowadzenie konta? Zawsze mi sie wydawalo, ze ostatniego dnia miesiaca,
    nie? Dzis sobie przypomnialem, ze nie zrobilem tam w kwietniu przelewu
    na min. 2500 i teoretycznie powinni pobrac, a tu dalej na koncie rowne 0
    zl. Teraz przelalem jakies grosze zeby ew. zostalo na oplate, ale nic
    nie pobieraja.

  • 2. Data: 2013-05-05 09:40:24
    Temat: Re: Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > min. 2500 i teoretycznie powinni pobrac, a tu dalej na koncie rowne 0 zl.
    > Teraz przelalem jakies grosze zeby ew. zostalo na oplate, ale nic nie

    nie pobierają jak zmienisz rodzaj konta, wystarczy telefonicznie

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 3. Data: 2013-05-05 09:57:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.05.2013 09:40, zlotowinfo pisze:

    > nie pobierają jak zmienisz rodzaj konta, wystarczy telefonicznie

    Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te
    oplate pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami, ktore tam
    mam. Sync mi z tej rodziny wystarczy.

  • 4. Data: 2013-05-05 19:14:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" km51sq$sq5$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > prowadzenie konta? Zawsze mi sie wydawalo, ze ostatniego dnia miesiaca,
    > nie? Dzis sobie przypomnialem, ze nie zrobilem tam w kwietniu przelewu

    2500 czy 2000?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-05-05 20:46:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

    > Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te
    > oplate pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami

    A nie lepiej wynieść się zanim pobiorą? :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2013-05-05 21:00:36
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te oplate
    > pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami, ktore tam mam.
    > Sync mi z tej rodziny wystarczy.

    ja wlasnie myślę synca zamknąć, a zostawić zwyklego aliora
    bo od przyszłego miesiąca nie będzie już miało sync dla mnie sensu

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 7. Data: 2013-05-05 21:30:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 05 May 2013 09:57:27 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te
    > oplate pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami, ktore tam
    > mam. Sync mi z tej rodziny wystarczy.

    No z synkiem to jeszcze miesiąc z hakiem romansu i można spadać, bo
    obsługa tego przez www to istne kat(j)usze. Z tatą Aliora trzyma mnie w
    zasadzie z przyzwyczajenia ich pierwsza kk ale jak to ubiją to też
    przyjdzie się pożegnać.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-05-05 22:12:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.05.2013 20:46, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > A nie lepiej wynieść się zanim pobiorą? :-)

    Powiem Ci, ze moze miec to sens :)
    Jest jedna rzecz, ktora mogla mnie uratowac od pobrania oplaty. A
    mianowicie przelew z tytulem "stypendium", ale od prywatnej osoby.
    Wymieniamy sie takimi przelewami ze znajomym. Dziwne gdyby to
    zadzialalo, ale jakos oplaty nie pobrali a maksymalny przelew opiewal
    bodajze na 100 zl w kwietniu.

  • 9. Data: 2013-05-06 02:26:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-05 09:40, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    >

    > nie pobierają jak zmienisz rodzaj konta, wystarczy telefonicznie

    Trzeba zmienić na zakupowe.
    Tylko, że mnie zanim nie zmieniłam pobierali 5 zł. a nie 8 zł.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-05-06 07:38:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

    > No z synkiem to jeszcze miesiąc z hakiem romansu i można spadać, bo
    > obsługa tego przez www to istne kat(j)usze.

    A i natychmiastowe to są tylko w teorii. Więcej nie działają, jak
    działają.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3