  • 11. Data: 2013-05-06 07:50:41
    Temat: Re: Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 May 2013 07:38:08 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > A i natychmiastowe to są tylko w teorii. Więcej nie działają, jak
    > działają.

    To też fakt. Ja kilka razy próbowałem i dobrze mi to działało tylko do
    mbanku (no raz się przycięło na dłużej). Ostatnia próba to BZWBK w sobotę
    o 10.00 - według tabeli bluecash powinno spokojnie dojść i doszło ale w
    poniedziałek ;) Także IMO Synek na nowo zdefiniował nam pojęcie słowa
    "natychmiastowe", że w zasadzie to taka rosyjska ruletka he he.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2013-05-06 08:56:48
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:km7fl0$5oi$1@node2.news.atman.pl...

    > A i natychmiastowe to są tylko w teorii. Więcej nie działają, jak
    > działają.

    dokładnie, miałem jakiś komunikat że przelew nie może zostać wykonany
    ale nie pamiętam dokładnie co tam było
    musiałem przeklepywać dane do zwykłego przelewu
    porażka ten sync

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 13. Data: 2013-05-06 10:06:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

> [...]
    > poniedziałek ;) Także IMO Synek na nowo zdefiniował nam pojęcie słowa
    > "natychmiastowe", że w zasadzie to taka rosyjska ruletka he he.

    Ruletka, gdzie kulą jest przelew. Prawdopodobieństwo wykonania 0.17.
    Dziś znowu nie mogłem wykonać kolejnego. Próbowałem od północy do
    rana. Do banku który przyjmował je w tych godzinach. I nadal jest na
    liście.
    Taki tam celofanowy bank - ładnie błyszczy i kolorki ładne, ale
    lepiej nie dotykać bo w środku g...

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 14. Data: 2013-05-06 10:35:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Ruletka, gdzie kulą jest przelew. Prawdopodobieństwo wykonania 0.17.
    > Dziś znowu nie mogłem wykonać kolejnego. Próbowałem od północy do

    I do następnego banku nie można.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 15. Data: 2013-05-06 14:58:18
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu niedziela, 5 maja 2013 19:14:20 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "neoniusz"
    >
    > 2500 czy 2000?

    2000 - tez przez moment mialem stan przedzawalowy, Siostro

    --
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2013-05-06 17:12:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.05.2013 14:58, ls pisze:

    > 2000 - tez przez moment mialem stan przedzawalowy, Siostro

    Tak latwo u was o zawal, towarzyszu ;)

  • 17. Data: 2013-05-07 20:00:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.05.2013 09:31, neoniusz pisze:
> [...]
    > na min. 2500 i teoretycznie powinni pobrac, a tu dalej na koncie rowne 0
    > zl. Teraz przelalem jakies grosze zeby ew. zostalo na oplate, ale nic

    Do dzis nie pobrali zadnej oplaty, chyba lykneli ten przelew z tytulem
    "stypendium" :)

  • 18. Data: 2013-05-08 04:08:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" km8h99$cgk$...@n...news.atman.pl

    >>> 2500 czy 2000?

    > Tak latwo u was o zawal, towarzyszu ;)

    [miałAm od dawna więcej niż 2500, dlatego zapytałAm na przyszłość]

    Stres, odpowiedzialność za naród, wysokie standardy, europejskie
    oczekiwania i ekstremalne, światowe wymagania... [albo odwrotnie]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'