  • 1. Data: 2013-05-01 20:00:26
    Temat: bezgotówkowe bezodsetkowe spieniężenie limitu na karcie kredytowej - ale NIE "u płaza"
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    zapytam tutejszych znawców: gdzie jeszcze (poza allegro i poza Żabką)
    można (bezgotówkowo i bezodsetkowo) spieniężyć limit na karcie kredytowej?

  • 2. Data: 2013-05-02 10:19:03
    Od: www2 <t...@g...com>

    sprytny bill - z tym, ze mozna zaplacic tylko za rachunki i tylko MC sie oplaca
    0,97zl prowizji - mozna zaplacic na pewno 1000zl przy koszcie tej zlotowki, a po
    paru dniach wystapic do dostawcy np. pradu o zwrot nadplaty na konto, jesli VISA
    to prowizja ponad 2%

  • 3. Data: 2013-05-02 10:45:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 10:19, www2 pisze:
> [...]
    > paru dniach wystapic do dostawcy np. pradu o zwrot nadplaty na konto, jesli VISA

    Można przyjść ze swoim druczkiem przelewu (bez kodu kreskowego)?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-05-02 12:13:19
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 2 maja 2013 10:19:03 UTC+2 użytkownik www2 napisał:

    > sprytny bill - z tym, ze mozna zaplacic tylko za rachunki i tylko MC sie oplaca
    > 0,97zl prowizji - mozna zaplacic na pewno 1000zl przy koszcie tej zlotowki

    zaciekawiło mnie to i mam pytanie: nie posiadam smartfona, ipoda, itp. (jedyna
    komórka to nokia 1208 moja ulubiona) czy istnieją (w Windowskie XP lub Windowsie7)
    jakieś emulatory pozwalające potraktowac mojego netbooka u90 jako smartfon i
    zainstalować na nim sprytnego billa?

  • 5. Data: 2013-05-02 12:31:27
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-02 12:13, Sebastian pisze:

> [...]
    > jakieś emulatory pozwalające potraktowac mojego netbooka u90 jako smartfon i

    Powinno się dać zaemulować Androida na Virtual Box-ie od Oracla. Coś
    kiedyś wyguglałem, gotowy pakiet do ściągnięcia. Nie sprawdzałem, ale
    może da się coś oszukać.
    Też nie dałem się naciągnąć na smartfona. Do sprawdzenia poczty i
    przejrzenia niusów wystarcza mi przedpotopowy SE k850.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2013-05-02 14:19:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Sebastian" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > jakieś emulatory pozwalające potraktowac mojego netbooka u90 jako smartfon
    > zainstalować na nim sprytnego billa?

    Niezły emulator to BlueStacks.

    http://www.bluestacks.com/

  • 7. Data: 2013-05-02 14:45:04
    Od: www2 <t...@g...com>

    > Niezły emulator to BlueStacks.
    > http://www.bluestacks.com/

    swietny emulator do tych rachunkow - wg mnie najlepszy, najlatwiejszy w obsludze,
    musisz tylko miec plik apk zeby zainstalowac SB, bo nie ma w nim chyba marketu(?)
    Jakbys nie dal sobie rady to napisz to gdzies wrzuce w miare aktualna wersje apk.

    > Można przyjść ze swoim druczkiem przelewu (bez kodu kreskowego)?
    Oczywiscie, ale na 90% poprosza o zdjecie/skan rachunku. Weryfikuja.
    Najlepiej oplacic czynsz do spoldzielni mieszkaniowej i/lub prad, albo cos z czym nie
    bedzie problemu ze zwrotem nadplaty.
    ***Pelny regulamin jest na stronie sprytnego billa.***

    Jest limit 1500zl/1 rachunek na 2 tygodnie, ale jesli masz wiecej kart
    to mozna na inny numer tel zarejestrowac sie i podpiac.

  • 8. Data: 2013-05-03 00:01:44
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 2 May 2013 05:45:04 -0700 (PDT), www2 napisał(a):

    > Najlepiej oplacic czynsz do spoldzielni mieszkaniowej i/lub prad, albo cos z czym
    nie bedzie problemu ze zwrotem nadplaty.

    Wbrew pozorom, z wycofaniem tych pieniędzy może być problem,
    przerabiałem to kiedyś gdy sprzedawałem mieszkanie.
    Szczegółów już nie pamiętam, być może w jakichś detalach się mylę, ale
    zgodnie z jakąś absurdalną ustawą, pieniądze wypłacane przez
    administrację lokatorowi są traktowane jako jego dochód i trzeba od nich
    zapłacić podatek, bodajże dochodowy.
    W praktyce jedynym wyjściem jest zaliczenie nadpłaty na poczet
    przyszłych należności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2013-05-03 14:18:20
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Można przyjść ze swoim druczkiem przelewu (bez kodu kreskowego)?

    nie rozumiem pytania - jak to "przyjść"? gdzie mam iść i co mam i komu
    pokazywać? jak myślałem że wpiszę parę danych do programu i na wyjściu
    dostane przekierowanie na płatności kartą płatniczą.

    za chwilę sie okaże że jest jakaś instytucja która mnie wylegitymuje
    i sprawdzi czy nr rachunku "gazowni" nie jest nr konta kolegi ze studiów...