  • 1. Data: 2013-05-03 16:01:53
    Temat: BGŻ - kolejne zmiany
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Wraz z wyciągiem elektronicznym przyszła informacja o kolejnych zmianach w
    BGŻ:

    "Szanowni Państwo,
    uprzejmie informuję, że w dniu 28 lipca 2013 r. zmianie ulega Umowa ramowa
    o prowadzenie rachunków bankowych, o debetową kartę płatniczą oraz o ko-
    rzystanie z systemów bankowości telefonicznej i internetowej (zwana dalej
    ,,Umową ramową"), w tym opłaty i prowizje pobierane na podstawie ww. Umowy
    zawarte w Rozdziale 20 oraz 22a."

    Dla Konta Plus zmienia się opłata za kartę. Obecnie jest 8,00 PLN lub 5,00
    PLN w przypadku dokonania operacji bezgotówkowych, zaksięgowanych w cyklu
    prowizyjnym na kwotę min. 300,00 PLN. Od 28.07. będzie 9,00 PLN lub 6,00
    PLN w przypadku dokonania operacji bezgotówkowych, zaksięgowanych w cyklu
    prowizyjnym na kwotę min. 500,00 PLN.

    Informacja: http://mjjm.pl/news/Zmiany_w_Umowie_Ramowej.pdf

  • 2. Data: 2013-05-03 16:59:05
    Temat: Re: BGŻ - kolejne zmiany
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Mokrzycki" 1xksvscgg4hsv$.1brh05he3c0ir$....@4...net

> [...]
    > PLN w przypadku dokonania operacji bezgotówkowych, zaksięgowanych w cyklu

    Czyli te 5 stów dopiero w sierpniu czy już w czerwcu, czy jeszcze jakoś inaczej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-05-03 18:14:18
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Czyli te 5 stów dopiero w sierpniu czy już w czerwcu, czy jeszcze jakoś
    > inaczej?

    Wątek niżej...

    --
    radar

  • 4. Data: 2013-05-04 01:02:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-05-03 16:01, Marcin Mokrzycki pisze:

> [...]
    > PLN w przypadku dokonania operacji bezgotówkowych, zaksięgowanych w cyklu

    Coś się te wiewiórki zbyt chytre zrobiły,
    zaczynają być upierdliwe i chyba przyjdzie im pomachać łapką ...

  • 5. Data: 2013-05-04 02:47:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" km1flu$jqv$...@n...news.atman.pl

    > Coś się te wiewiórki zbyt chytre zrobiły,
    > zaczynają być upierdliwe i chyba przyjdzie im pomachać łapką ...

    Może to zwykła zmowa międzybankowa? Za mało klientów
    u Chucka Norrisa -- więc wiewiórki podniosły poprzeczkę,
    aby i Chuckowi dać szansę? Dziuple w Białymstoku wyrosły
    jak grzyby [sufitowe?] po deszczu...

    Ja chyba nie pomacham -- ale otworzę tam ojcu konto.
    Dla niego 5 stów to raczej niewiele.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-05-04 06:31:34
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-04 01:02, Waldek pisze:

    > Coś się te wiewiórki zbyt chytre zrobiły,
    > zaczynają być upierdliwe i chyba przyjdzie im pomachać łapką ...

    Nie darmo zoolodzy klasyfikują je gdzieś w pobliżu szczurów, które jak
    wiadomo mają ch..owe PR.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2013-05-04 07:39:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 04 May 2013 01:02:29 +0200, Waldek napisał(a):

    > Coś się te wiewiórki zbyt chytre zrobiły,
    > zaczynają być upierdliwe i chyba przyjdzie im pomachać łapką ...

    Ja ostatnio miesiąc z nimi wytrzymałem. Coś te zabawy już nie dla mnie ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-05-04 09:41:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :

    > Nie darmo zoolodzy klasyfikują je gdzieś w pobliżu szczurów, które jak
    > wiadomo mają ch..owe PR.

    Mega ROTFL.
    Coś jest na rzeczy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 9. Data: 2013-05-10 08:09:44
    Od: Luk <s...@g...com>

    W dniu piątek, 3 maja 2013 16:01:53 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:
    > Wraz z wyciągiem elektronicznym przyszła informacja o kolejnych zmianach w
    >
    > BGŻ:

    (...)

    Do tego Baśka zmienia zasady rozdawania orzechów:

    uprzejmie informujemy, że od dnia 28 maja 2013 r. zmianie ulegają warunki Programu
    Premia+.

    Wprowadzane modyfikacje dotyczą:
    1. wyłączenia z Programu osób, które nie wyraziły zgody na przesyłanie informacji
    drogą elektroniczną (§ 2 ust. 2 pkt 1 Regulaminu),
    2. dodania postanowienia zgodnie, z którym rezygnacja z uczestnictwa w Programie jest
    równoznaczna z utratą prawa do udziału w nim do końca jego obowiązywania (§ 2 ust. 3
    Regulaminu)
    3. zmiany w warunkach nabycia prawa do Premii poprzez:
    a. wprowadzenie obowiązku zaksięgowania na Koncie w danym Cyklu wpłaty dokonanej w
    wyniku złożonego Zlecenia (§ 3 ust. 4 pkt 1 Regulaminu),
    b. podwyższenie kwoty operacji bezgotówkowych dokonanych kartą płatniczą w danym
    Cyklu z 300 do 500 zł, oraz wyłączenia z nich transakcji typu cash back (§ 3 ust. 4
    pkt.2 Regulaminu),
    c. obowiązek złożenia nowego Zlecenia w przypadku zmiany pracodawcy (§ 3 ust. 5
    Regulaminu),
    d. obowiązek posiadania dodatkowego produktu w Banku (nowy § 3 ust.6 Regulaminu),
    4. doprecyzowania zasad ustalania wysokości Premii (§ 3 ust. 7 Regulaminu),
    5. możliwości korygowania błędnie naliczonej Premii (nowy § 3 ust. 8 Regulaminu),
    6. zmiany warunków utraty prawa do Premii (§ 7 ust. 1 Regulaminu).
    Ogłoszenie o zmianach, zgodnie z zapisami Regulaminu Programu Premia+ oraz nowe
    brzmienie Regulaminu, znajdą Państwo pod linkiem
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/ogloszenie_zm
    iana_programu_premia_plus.pdf

    --
    L.

  • 10. Data: 2013-05-10 08:19:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Luk" b...@g...co

    : a. wprowadzenie obowiązku zaksięgowania na Koncie w danym Cyklu
    : wpłaty dokonanej w wyniku złożonego Zlecenia (§ 3 ust. 4 pkt 1 Regulaminu),

    A co tu ulega zmianie?

    : d. obowiązek posiadania dodatkowego produktu w Banku (nowy § 3 ust.6 Regulaminu),

    O jaki dodatkowy produkt tutaj chodzi?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'