  • 1. Data: 2009-02-26 08:09:40
    Temat: Opłata za kody autoryzacji
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    W jakich bankach pobierane są opłaty za kody autoryzacji (sms'y wysyłane
    przez bank w celu podpisania przelewu)? Pekao do tej pory wysyłał kody za
    darmo, natomiast dziś zdjął sobie z mojego rachunku niewielką kwotę z tytułu
    opłat za kody autoryzacji w okresie 01/01 - 30/01/2009. Przy czym zero
    wcześniejszej informacji na ten temat.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 2. Data: 2009-02-26 08:32:13
    Temat: Re: Opłata za kody autoryzacji
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 09:09, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
    > opłat za kody autoryzacji w okresie 01/01 - 30/01/2009. Przy czym zero

    Sprawdz TOiP.
    Przykladowo BZWBK, BPH , Alior - pobieraja oplaty po przekroczeniu
    darmowego limitu sms-ow autoryzacyjnych.

  • 3. Data: 2009-02-26 09:10:43
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    <k...@w...pl> napisał w

    > Sprawdz TOiP.

    Już się dodzwoniłam na partyline ;-) No więc oni ponoć ZAWSZE teoretycznie
    pobierali opłaty (tak było w cenniku), natomiast nie robili tego fizycznie,
    bo niedopracowany był jakiś tam system. Teraz jest dopracowany, więc opłaty
    można faktycznie pobierać. Przy czym nie zaskoczyły mnie same opłaty (20 gr
    za sms), ile brak jakiejkolwiek informacji na ten temat, choć codziennie
    dostaję masę komunikatów na ich stronie.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 4. Data: 2009-02-26 12:32:17
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

> [...]
    > opłaty (20 gr za sms), ile brak jakiejkolwiek informacji na ten temat,
    > choć codziennie dostaję masę komunikatów na ich stronie.

    Nie przesadzaj. Komunikaty były na stronie i w korespondencji od banku.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 5. Data: 2009-02-26 12:57:45
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzaj. Komunikaty były na stronie i w korespondencji od banku.

    Nieprawda. Celowo sprawdzałam dziś wszystkie komunikaty od początku zeszłego
    roku i nie było takowych (korzystam z pekaobiznes24), co zresztą
    potwierdziła przed chwilą nasza opiekunka klienta i zgodziła się ze mną, że
    brak wyraźnej informacji był uchybieniem banku, więc zostanie to zgłoszone
    jako uwaga klienta.
    A korespondencji papierowej z banku nie otrzymujemy.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 6. Data: 2009-02-26 18:50:56
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Emka <e...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > jako uwaga klienta.
    > A korespondencji papierowej z banku nie otrzymujemy.

    nie wiem jak na pekaobiznes, ale na pekao24 były, pare miesięcy temu

  • 7. Data: 2009-02-26 19:09:04
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał

    > nie wiem jak na pekaobiznes, ale na pekao24 były, pare miesięcy temu

    Od kiedy to na Pekao24 autoryzujesz przelewy sms'em?

  • 8. Data: 2009-02-26 19:26:12
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał

    > Od kiedy to na Pekao24 autoryzujesz przelewy sms'em?

    Od dawna.
    --
    D.

  • 9. Data: 2009-02-26 23:04:08
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał

    > Od kiedy to na Pekao24 autoryzujesz przelewy sms'em?

    no widzisz, bankowy świat (w postaci pekao to ten trzeci co prawda) poszedł
    do przodu a Ty dalej w zdrapkach siedzisz :)

  • 10. Data: 2009-02-27 08:24:55
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no widzisz, bankowy świat (w postaci pekao to ten trzeci co prawda)
    > poszedł
    > do przodu a Ty dalej w zdrapkach siedzisz :)

    Chodzi Ci o kody jednorazowe? Przecież Pekao24 tylko taką formę autoryzacji
    przelewu proponuje.
    No chyba, że korzystamy z różnych platform Pekao24, co oczywiście jest
    fizycznie niemożliwe ;-)
    Czy możesz powiedzieć, w której zakładce portalu jest informacja na temat
    autoryzacji przelewów sms'ami?