  • 61. Data: 2007-07-27 06:57:10
    Temat: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
    > 23 Jul 2007 10:36:00 +0200, w <7...@n...onet.pl>, "S.T."

    > Nie wiem, ale widać potrafisz.

    Oj radku , liczysz mi jeszcze ten WIG co niemialbyc nizej ?
    Oplacajac na poczcie "nie wiadomo kto opłacał" wiec nie ma dowodu iz
    wlasciwa osoba poniosla wydatek.

  • 62. Data: 2007-07-27 09:15:49
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Oplacajac na poczcie "nie wiadomo kto opłacał" wiec nie ma dowodu iz
    > wlasciwa osoba poniosla wydatek.

    "oj nie tak panowie, nie tak"

    jest akurat na odwrót:

    Opłacając na poczcie "nie wiadomo kto opłacał" wiec nie ma dowodu na to,
    że niewłaściwa osoba poniosła wydatek (na polskie: nie ma dowodu na to,
    że ktoś za abonenta z własnej kasy opłacił mu internet)

    andy_nek

  • 63. Data: 2007-07-27 16:32:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Jul 2007 08:57:10 +0200, w <f8c50f$lnp$1@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Oj radku , liczysz mi jeszcze ten WIG co niemialbyc nizej ?

    No, miał być niżej jakieś pół roku temu. A co, już się zaczął ten krach??

    > Oplacajac na poczcie "nie wiadomo kto opłacał" wiec nie ma dowodu iz
    > wlasciwa osoba poniosla wydatek.

    To chyba, gdy samodzielnie niestandardowo wypełnisz druczek. Na wszystkich
    gotowcach z energetyki czy telekomunikacji mam wpisane swoje dane na druczku
    wpłaty.

  • 64. Data: 2007-07-29 22:41:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 18 Jul 2007 23:23:43 -0500, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >Powinien. Chociaż raczej nikt go nie ruszy, bo za wysoko stoi.
    >Różnie te pieniądze można zakwalifikować. Gdyby synek przynosił gotówkę do
    >domu, a mama trzymała to w walizce nie ma sprawy.
    >Z przelewem na konto już tak prosto nie jest. Na pewno podpada to pod
    >depozyt nieprawidłowy.

    BTW: ciekawe czy wykazuje (i czy wykazywali jego poprzednicy) przychód
    w wysokości czynszu wolnorynkowego za Belweder? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski