  • 1. Data: 2012-05-06 13:54:58
    Temat: Opera Moniuszki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    No i proszę -- wystarczyło, że Medycy dali operę Moniuszki
    w swym pałacu, a już Rajfi nie zgłasza operowych problemów...

    http://www.halobialystok.pl/rozrywka/podglad/3642/xi
    _moniuszkowski_festiwal_podlasia

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-05-06 14:21:06
    Temat: Re: Opera Moniuszki...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.05.2012 13:54, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > No i proszę -- wystarczyło, że Medycy dali operę Moniuszki
    > w swym pałacu, a już Rajfi nie zgłasza operowych problemów...
    >
    > http://www.halobialystok.pl/rozrywka/podglad/3642/xi
    _moniuszkowski_festiwal_podlasia

    Tabletki sie skonczyly?

  • 3. Data: 2012-05-06 14:48:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2012-05-06_14:21

    _moniuszkowski_festiwal_podlasia

    > Tabletki sie skonczyly?

    Dziewczyna nie dała?

  • 4. Data: 2012-05-06 15:55:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" jo5rj8$pk5$...@s...cyf-kr.edu.pl

    Eneuel>>> w swym pałacu, a już Rajfi nie zgłasza operowych problemów...

    neoniusz> Tabletki sie skonczyly?

    > Dziewczyna nie dała?

    Neoniusz jak zwykle pierdoli bez sensu? :)
    Nie skończyły się i zarazem skończyły się -- odstawiłem prawie
    wszystkie leki. I te, które skończyły się, i te, które nie
    skończyły się, i te, które powinienem odstawić i te, które
    mogę nadal przyjmować... Nie odstawiłem jedynie szałwi, ale
    i ją wkrótce odstawię. :)

    -=-

    A teraz neoniuszu zastanów się nad tym, co mają moje tabletki do
    bzdurnego komunikatu podawanego przez Rajfiego. A gdy już wymyślisz
    jakiś sensowny związek -- odpisz na grupie i cierpliwe zaczekaj,
    aż ktoś wyciągnie Cię z mego sracza, gdzie powędrowałeś. :)

    O ile Rajfi przynajmniej błąd swój usunął, o tyle Ty neoniuszu,
    jak na bezrozumną istotę przystało, piszesz bez sensu.

    -=-

    Zawsze coś się kiedyś kończy -- jak nie mnie skończą się
    jakieś tabletki, to komuś innemu. Jak nie te do łykania,
    to choćby tabletki do zmywarki.

    -=-

    Wszystko się skończy kiedyś? Ja mam wątłą wiarę, dlatego wątpię
    w to, że głupota neoniuszów skończy się kiedykolwiek. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-05-06 15:56:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 06 May 2012 14:48:52 +0200, witrak() napisał(a):

    > neoniusz <n...@j...org> wrote on 2012-05-06_14:21
    > Dziewczyna nie dała?

    Niewykluczone, wątkotwórca raczej stroni od kobiet.

    AK

  • 6. Data: 2012-05-06 16:09:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.05.2012 15:56, Andrzej Kubiak pisze:

    > Niewykluczone, wątkotwórca raczej stroni od kobiet.

    Zapomniales o matce.

  • 7. Data: 2012-05-06 16:10:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.05.2012 15:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Ciach bzdety

    Jak na trolla to jestes wyjatkowy wygadany. Szkoda, ze to tylko zwykly
    belkot.

  • 8. Data: 2012-05-06 16:43:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1mnio31nptfai.1b39mid3dk92l$....@4...net

    > Niewykluczone, wątkotwórca raczej stroni od kobiet.

    Chybiona wróżba. :) Nie ja stronię od kobiet, ale głupie
    kobiety stronią ode mnie, twierdząc, iż jestem aborcjonistą. :)

    Rajfi broni się jak może, korzystając z tego, iż atak jest najlepszą formą obrony.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-05-07 08:59:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote on 2012-05-06_15:56

    Śpiący? ;-)
    Odpisywałem neoniuszowi...

    witrak()

  • 10. Data: 2012-05-07 10:54:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" jo7rgj$cra$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Śpiący? ;-)
    > Odpisywałem neoniuszowi...

    Co chyba nie ulega wątpliwości, ale skoro Andrzej Kubiak napisał
    bezsensownie o mnie te słowa:

    "Andrzej Kubiak" 1mnio31nptfai.1b39mid3dk92l$....@4...net

    > Niewykluczone, wątkotwórca raczej stroni od kobiet.

    więc mu odpisałem. :)

    -=-

    Idzie zima... ;) Heniek Samul modli się, prosząc Boga o to, abym
    pogubił się w czasie -- Heniek (jak i inni księża) wie o tym, że
    psychicznie chorzy nie mają orientacji w czasie. Zimą myślą, że
    jest lato, latem, że jest zima itp... W Białymstoku nocą miało
    być dzisiaj -1°C, ale najwyraźniej najniższą temperaturą była
    temperatura około +5°C. Moje termometry pokazują około +7°C jako
    najniższą.

    Samul wie o tym, że jestem raczej ;) zbyt mocny (jak na niego)
    w chorobach psychicznych, ale że księża mają wiarę, więc próbuje... :)

    Rzadko tracę orientację w czasie, a jeśli już, moje chybienie
    liczyć można nie w miesiącach, ale w godzinach (gdy śpię) lub
    w minutach (gdy nie śpię)...

    Zaburzania orientacji w czasie budzone są różnymi sposobami -- stąd
    też ludzie wymyślili coś takiego, jak zegarki. :) Wbrew pozorom ludzie
    mają różne zegarki biologiczne, a za tymi zegarkami podąża również
    orientacja w przestrzeni -- stąd po zmianie samochodu miałem trudności
    w tejże, gdyż po zakrętach jeździłem powoli, a na prostej -- szybko,
    zaś podświadomość przekładała czas na kilometry wg dawnych szybkości.
    Na drogach prostych jechałem za daleko, na pokręconych -- za blisko. :)

    -=-

    Leki zaś odstawiłem, bo znudziło się mi moje życie i postanowiłem
    z nim skończyć? ;) Niezupełnie -- medycyna zażyczyła sobie odstawienia.
    Szałwię też chyba powinienem odstawić, ale nie chcę tego czynić teraz,
    gdy jest zimno... :)

    -=-

    Co do kobiet, od których stronię... ;) Ze 20 lat temu byłem za stary
    dla dziewcząt pokolenia 76-78 -- dziś te kobiety są dla mnie (i nie
    tylko dla mnie) za stare... 20 lat temu Kościół wyjaśniał bidulom,
    że powinny brać młodych, jurnych, bogatych, ustawionych w życiu,
    oraz poważnych -- podczas gdy ja byłem już rzekomo stary (mając
    25 lat) niejurmy (bo mi nie stawał, ;) jako że stał stale?)
    i biedny (bo bez trudu zarabiałem miesięcznie raptem tylko
    kilka średnich pensji i mogłem bez trudu zwiększać swoje
    zarobki) i raptem miałem jedno mieszkanie, na dodatek
    obciążone jakimś kredytem długodystansowym, a na tak
    zwany domiar złego nie piłem alkoholu, nie paliłem
    tytoniu, nie ćpałem nie tylko narkotyków, ale nawet
    leków -- z rzadka ćpałem aspirynę, czyli byłem niepoważny, dziecinny...

    -=-

    No nic... Trzeba sprawdzić, czy do Rajfiego dopłynęły środki...
    A jeśłi tak -- zlać je...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'