  • 1. Data: 2012-05-05 06:10:43
    Temat: Przelewy wewn. w ING nie-do-końca natychmiastowe.
    Od: maruda <m...@n...com>

    Przelałem sobie wczoraj wieczorem trochę kasy z Direct na OKO i do
    dzisiaj widzę, jakoby się nie domknęło. Na kazdym z tych kont są dwie
    kwoty: Saldo bieżące, które jest jakoby sprzed tej mojej dyspozycji oraz
    Saldo dostępne, które powinno być po wykonaniu mojej dyspozycji. Tzn na
    OKO tego drugiego mam więcej.

    Dziwi mnie to nieco i zastanawiam się jak będzie naliczone % depo na tym
    OKO. Wiecie coś?

    I czy gdybym zrobił odwrotnie, to mógłbym sobie z bankomatu wyjąć?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda