  • 1. Data: 2012-05-05 15:59:59
    Temat: POLBANK - certyfikat
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    Witam
    Wykasowałem niechcąco certyfikat , w banku ciągle pisze że jest. Jak chce
    zrobić przelew pisze brak certyfikatu.
    Jak zrobić żeby go znowu wgrać? Ew usunąć całkiem z banku i utworzyć nowy ?
    Dzięki z góry za pomoc

  • 2. Data: 2012-05-05 19:56:00
    Temat: Re: POLBANK - certyfikat
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 May 2012 15:59:59 +0200, LOSU napisał(a):

    > Witam Wykasowa?em niechc?co certyfikat , w banku ci?gle pisze ?e jest.
    > Jak chce zrobiae przelew pisze brak certyfikatu.
    > Jak zrobiae ?eby go znowu wgraae? Ew usun?ae ca?kiem z banku i utworzyae
    > nowy ?
    > Dzieki z góry za pomoc

    O ile dobrze pamiętam to po zalogowaniu się była procedura dodawania
    certyfikatu tylko trzeba mieć do niego to drugie osobne hasło.
    Ewentualnie może przejść na kody sms.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-05-05 20:44:10
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    LOSU <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zrobić przelew pisze brak certyfikatu.
    > Jak zrobić żeby go znowu wgrać? Ew usunąć całkiem z banku i utworzyć nowy ?

    Zadzwoń na infolinię, tam ci go usuną i dopiero wtedy będziesz mógł wydać nowy.

    El Kabong