  • 1. Data: 2012-05-04 21:50:02
    Temat: idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!
    Od: maruda <m...@n...com>

    Szanowna Pani,
    Wpłaty z tytułu lokat:
    -DP\1
    zostały odrzucone ze względu na niezgodność danych. Wpłacone środki
    zostały zwrócone na konto nadawcy. Do momentu upływu ważności wniosków
    można dokonać ponownego opłacenia lokat. Proszę pamiętać, że aby przelew
    mógł zostać przyjęty przez Idea Bank, dane nadawcy muszą być w pełni
    zgodne z danymi zawartymi we wniosku właściciela lokaty. W tym wymagana
    jest zgodność:
    - danych Klienta (imię, nazwisko),
    - danych adresowych (miasto, kod pocztowy, ulica).
    W razie pytań zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 801 999 111
    lub 22 101 10 10.
    Pozdrawiamy
    Idea Bank
    - - - -
    Mój komentarz:
    - - - - -
    Dane nadawcy przelewu:

    Kowalska Ariadna
    Ślimoki 66/32
    12-123 Korkowice

    Dane klienta w Idea "Bank":

    Ariadna Kowalska
    Ślimoki 66/32
    12-123 Korkowice

    Dane "odbiorcy" przelewu na lokatę:
    a) Ariadna Kowalska
    b) Kowalska Ariadna

    (obie nie przeszły)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-05-04 22:41:26
    Temat: Re: idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > zostały odrzucone ze względu na niezgodność danych. Wpłacone środki zostały
    > zwrócone na konto nadawcy. Do momentu upływu ważności wniosków

    Witaj w klubie! :)

  • 3. Data: 2012-05-04 23:21:00
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostały odrzucone ze względu na niezgodność danych. Wpłacone środki zostały
    > zwrócone na konto nadawcy. Do momentu upływu ważności wniosków

    Ponieważ w poniedziałek będą się konczyc moje stare bezbelkowe, to dzwonili dziś
    w piątek drugi raz, żebym je przedłużył to dostanę "kosmiczne" 6,25%.
    To jak ja im słałem w zeszłym tygodniu pieniądze na 6,5%, to mi odsyłali ze
    względu na niezgodność danych.
    To ch im w d.

    Ponieważ zostało mi trochę na jednodniowych w Optimie na 6%, to posłałem tam
    kasę, której nie chcieli w Debilnym Banku. Pieniążki te poszły na 6,5% i zrobiło
    się średnio razem z jednodniowymi już około 6,25%. Jak poślę tam w poniedziałek
    następną kasę, która przyjdzie z Debilnego, to się zrobi średnio około 6,35%. I
    jest to kasa, którą w każdej chwili mogę Z Optimy wypłacić.

    A Debilny Bank niech mnie pocałuje w ..........

  • 4. Data: 2012-05-05 09:12:38
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    A mnie udało się zrealizować wniosek na 6.5 w Idei, przelewem z polbanku. Ale
    jako adresata przelewu wpisałem swoje imię i nazwisko, zaś w treści przelewu,
    obok numeru wniosku, wpisałem ponownie swoje imię i nazwisko, i swój adres. No
    i doszło... może to jest sposób na Idee?

  • 5. Data: 2012-05-05 09:50:47
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obok numeru wniosku, wpisałem ponownie swoje imię i nazwisko, i swój
    > adres. No
    > i doszło... może to jest sposób na Idee?

    A ja robię przelew najpierw na ROR a potem z dopiero z ROR na lokaty.
    I wpisuję tam cokolwiek nawet kwota lokaty jest inna i zakładają bez
    problemu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-05-05 10:19:30
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-05-05 09:50, Damian News pisze:

    > Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Ja jak zakładałem ostatnio na 6,5% to wpisałem:

    Odbiorca: imię i nazwisko
    Bank: Idea Bank SA
    W temacie przelewu wpisałem numer wniosku zakładanej lokaty.
    Tak zakładałem już parę lokat w IB i nie było problemu.

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 7. Data: 2012-05-05 11:01:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > W temacie przelewu wpisałem numer wniosku zakładanej lokaty.
    > Tak zakładałem już parę lokat w IB i nie było problemu.

    Problem nie w tym co ty wpisujesz. Problem w tym, w jaki sposób bank podaje
    twoje dane osobowe w rubryce NADAWCA.

  • 8. Data: 2012-05-05 11:51:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 May 2012 23:21:00 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > poślę tam w poniedziałek następną kasę, która przyjdzie z Debilnego, to
    > się zrobi średnio około 6,35%. I jest to kasa, którą w każdej chwili

    Też uważam, że aktualnie BGZO bije wszystkich na głowę właśnie tym, że
    przy całkiem niezłym % mamy pełną dostępność środków i nie jesteśmy
    uwiązani. Pojawi się coś zdecydowanie lepszego i można bez problemu
    skorzystać. Po cholera się męczyć z czymś takim jak IB.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-05-05 18:35:39
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-04 21:50, maruda pisze:
    > Dane "odbiorcy" przelewu na lokatę:
    > a) Ariadna Kowalska
    > b) Kowalska Ariadna

    Przelewałeś z Millennium ? :) Ten bank standardowo zamienia miejscami
    imię i nazwisko :)

    Owl. Mr.