  • 1. Data: 2011-04-24 10:41:04
    Temat: Open, powrót wielkanocnej.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Znów wróciła wielkanocna, ale coś cienka ta promocja.
    4,8% na pół roku to tylko 0,19 więcej od standardu.

    http://openonline.pl/lokata_wielkanocna

  • 2. Data: 2011-04-24 10:59:35
    Temat: Re: Open, powrót wielkanocnej.
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-24 12:41, wiatrak pisze:
    > Znów wróciła wielkanocna, ale coś cienka ta promocja.
    > 4,8% na pół roku to tylko 0,19 więcej od standardu.
    >
    > http://openonline.pl/lokata_wielkanocna

    a półgroszówki, to kto za Ciebie ma podliczać?
    ;)

    Optymalna kwota: 1026.57
    Efektywne % = 4.98

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-04-24 12:22:07
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-24 12:59, Maruda pisze:

    > a półgroszówki, to kto za Ciebie ma podliczać?
    > ;)
    >
    > Optymalna kwota: 1026.57
    > Efektywne % = 4.98

    ups - po przeczytaniu "karty produktu" (gdzie stoi, że minimalna kwota =
    500, a nie 1000zł) poprawka:

    opt. kwota: 500
    Ef. % = 5.11

    ... a z zakładaniem - jakaś kaszana, bo nie wyświetla się "lokaty
    nieopłacone i w trakcie", czy co-tam było...

    Czy kurde nic nie może działać normalnie i prawidłowo?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-04-24 12:24:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > a półgroszówki, to kto za Ciebie ma podliczać?

    Sam sobie podliczaj, ja sie w to nie bawię. Nie wszyscy "lecą" na
    półgroszówkach, co cie zapewne zdziwi.

  • 5. Data: 2011-04-24 12:49:35
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    > ups - po przeczytaniu "karty produktu" (gdzie stoi, że minimalna kwota =
    > 500, a nie 1000zł) poprawka:
    >
    > opt. kwota: 500
    > Ef. % = 5.11

    To juz lepiej załozyc w Openie gdzie min jest 1000 ale dają 1 zł za
    założenie lokaty
    Ef % = 5,17

  • 6. Data: 2011-04-24 12:51:47
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > ups - po przeczytaniu "karty produktu" (gdzie stoi, że minimalna kwota =
    > 500, a nie 1000zł) poprawka:
    >
    > opt. kwota: 500
    > Ef. % = 5.11

    To już lepiej załozyć w Getin Online gdzie min jest 1000 ale dają 1 zł za
    założenie lokaty
    Ef % = 5.17

  • 7. Data: 2011-04-24 13:16:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Damian News napisał(a) :
    > Witam,

    > To już lepiej załozyć w Getin Online gdzie min jest 1000 ale dają 1 zł za
    > założenie lokaty
    > Ef % = 5.17

    Hmmm... 19-go wpłynęła kasa, a w skarbonce nic nie przybyło.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2011-04-24 13:26:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Hmmm... 19-go wpłynęła kasa, a w skarbonce nic nie przybyło.
    Strzelam, że kasa wpłynęła z zewnątrz?

    Cytat z
    http://getinonline.pl/egetin/doc/zawiadomienie_dla_k
    lientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozlicze
    niowego_konto_skarbonkowe.pdf

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    3. Zakłada bądź odnawia lokatę:
    [...]

    Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    getinonline.pl
    [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 9. Data: 2011-04-24 13:44:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    > Strzelam, że kasa wpłynęła z zewnątrz?

    Trafiony, zatopiony :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2011-04-24 16:31:17
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > ups - po przeczytaniu "karty produktu" (gdzie stoi, że minimalna kwota =
    > 500, a nie 1000zł) poprawka:
    >
    > opt. kwota: 500
    > Ef. % = 5.11

    W karcie produktu jest 500, ale mają babola na stronie ze szczegółami lokaty,
    bo na liście korzyści jest &#8226;wystarczy, że masz jedynie 1000 zł.