  • 1. Data: 2011-04-23 09:50:59
    Temat: Rajfi znowu płaci za założenie konta premium
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://www.raiffeisen.pl/promocja-wydajesz-i-dostaje
    sz

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-04-23 09:54:52
    Temat: Re: Rajfi znowu płaci za założenie konta premium
    Od: xbartx <b...@h...net>

    oraz wprowadza kartę rozliczaną w EUR:

    "- wprowadzenia do oferty banku karty debetowej MasterCard wydawanej do
    Konta A'vista w walucie EUR. Karta umożliwia realizowanie transakcji w
    EUR bez ponoszenia kosztów przewalutowań. Pozwala także na realizowanie
    transakcji zbliżeniowych PayPassTM oraz transakcji w Internecie."

    Wydanie 10 eur i 2 eur za wypłatę z bankomatu - więcej w TOiP.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-04-23 12:13:02
    Od: "Ya" <z...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > http://www.raiffeisen.pl/promocja-wydajesz-i-dostaje
    sz

    i to wszystko tyko za (opłata za konto):

    "- 49,99 zł przy miesięcznych wpływach na rachunek poniżej 5.000 zł i przy
    średniej wartości ulokowanych środków na produktach depozytowych oraz
    produktach inwestycyjnych w Raiffeisen Bank Polska S.A. niższej od 100.000 zł.
    "
    no chyba że:
    "- 0 zł przy miesięcznych wpływach na rachunek w wysokości min. 8.000 zł lub
    średniej wartości ulokowanych środków na produktach depozytowych oraz
    produktach inwestycyjnych w Raiffeisen Bank Polska S.A. w wysokości 150.000 zł."

    a to 100 zł to tylko zakupy: "w punkcie handlowo-usługowym Partnera Głównego
    Programu Class&Club "

  • 4. Data: 2011-04-23 13:54:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
> [...]
    > transakcji zbliżeniowych PayPassTM oraz transakcji w Internecie."
    >
    > Wydanie 10 eur i 2 eur za wypłatę z bankomatu - więcej w TOiP.

    to nie taka rewelacja - HSBC ma teraz promocje przy wplywach 2500zl, pakiet
    advance za 0zl przez rok, karta do rachunku np. w EUR oraz wyplaty z
    dowolnych bankomatow za granica bez oplat, dodatkowo ubezpieczenie podrozne
    150 zl (na ktorym mi glownie zalezy) na rok. Po roku zawsze mozna zamknac a
    teraz troche od nich 'wyciagnac'.

  • 5. Data: 2011-04-23 14:43:31
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-23 11:50, xbartx pisze:
    > http://www.raiffeisen.pl/promocja-wydajesz-i-dostaje
    sz

    Dno. 100 PLN jednorazowo podczas gdy takie BGŻ daje 50 PLN miesięcznie
    (tylko trzeba mieć odpowiednie zarobki ale bez owych posiadanie konta
    premium w Raiffeisen i tak nie ma sensu).

  • 6. Data: 2011-04-23 15:52:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > http://www.raiffeisen.pl/promocja-wydajesz-i-dostaje
    sz

    "5.6 W Promocji nie będą brane pod uwagę osoby, które przed dniem 17
    marca 2011 posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konto osobiste."

    Czyli gdy ktos juz dostal w poprzedniej promocji 100zl, zamknal
    konto, nie moze zalozyc ponownie aby dostac znow. Pomysleli.

    a.

  • 7. Data: 2011-04-23 17:16:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Simple Man pisze:

    sz
    > Dno. 100 PLN jednorazowo podczas gdy takie BGŻ daje 50 PLN miesięcznie

    45 PLN. :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-04-24 14:33:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 15:52:57 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli gdy ktos juz dostal w poprzedniej promocji 100zl, zamknal konto,
    > nie moze zalozyc ponownie aby dostac znow. Pomysleli.

    Dziwne gdyby nie pomyśleli. W poprzedniej to było nawet 150 pln.

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-04-26 13:17:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 15:54:28 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > to nie taka rewelacja

    To też tego nigdzie nie napisałem.

    --
    xbartx