  • 1. Data: 2011-04-21 19:06:09
    Temat: Kolejna modernizacja w mBanku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ponieważ po ostatniej modernizacji wszystko działało poprawnie,
    teraz postanowiono to skorygować, aby było jak zawsze po
    modernizacji ;-)
    http://info.mbank.com.pl/blog/artykul,929,przerwa-w-
    dostepie-do-mbanku.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-04-21 19:31:32
    Temat: Re: Kolejna modernizacja w mBanku
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:06:09 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ponieważ po ostatniej modernizacji wszystko działało poprawnie, teraz
    > postanowiono to skorygować, aby było jak zawsze po modernizacji ;-)
    Eksport historii do PDF w temacie filtracji dalej nie dziala poprawnie.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2011-04-21 21:39:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:31:32 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):
    > Eksport historii do PDF w temacie filtracji dalej nie dziala poprawnie.

    To raczej łatanie jakiejś poważniejszej wtopy, skoro to robią bez
    wcześniejszej zapowiedzi w środku tygodnia...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2011-04-21 22:11:34
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:39:16 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > To raczej łatanie jakiejś poważniejszej wtopy, skoro to robią bez
    > wcześniejszej zapowiedzi w środku tygodnia...
    Mozliwe. Ja sie odnosilem do ryzykownej tezy "wszystko dzialalo
    poprawnie" w kontekscie tego co moglem zauwazyc.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2011-04-22 06:50:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jaroslaw Berezowski napisał(a) :

    > Mozliwe. Ja sie odnosilem do ryzykownej tezy "wszystko dzialalo
    > poprawnie" w kontekscie tego co moglem zauwazyc.

    Aha :-)
    Bo jakoś umknęły mi, jeśli były, narzekania po poprzednich pracach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-04-22 10:20:02
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Apr 21, 9:06 pm, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    Już powoli od nich uciekam, tylko KK zostawiam z uwagi na mtranfer.
    Wybitnie przestali dbać o klientów.

  • 7. Data: 2011-04-23 19:36:02
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-22 12:20, Pr0NET pisze:
    > Już powoli od nich uciekam, tylko KK zostawiam z uwagi na mtranfer.
    > Wybitnie przestali dbać o klientów.

    I pewnie wrócisz, bo mniemanie o kiepskości mBanku mija dosyć szybko.
    Wystarczy trochę obcowania z konkurencją (w zasadzie dowolną) i nagle
    okazuje się, że obsługa jest jeszcze gorsza, wszystko wymaga wizyty w
    oddziale (który czynny jest tak, że trzeba nie iść do pracy), do tego
    dostęp przez internet jest tragiczny i lata świetlne za mBankiem, a w
    produktach ciągle czegoś nie ma (co wydawało się standardem u czymś
    oczywistym, a tu nagle niespodzianka).

    Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą
    GETIN i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i
    lepszego niż mBank nie znalazłem.

  • 8. Data: 2011-04-23 20:20:58
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą GETIN
    > i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i lepszego

    Jest sporo racji w tym co piszesz, mBank jest już długo na rynku
    internetowych bankow
    i mial okazje dopracowac technologie w przeciwienstwie do innych,
    choc tez zaliczyl troche wpadek w swojej karierze - najwiecej chyba z
    notowaniami eMaklera.
    Jedno napewno trzeba przyznac - interfejs dziala bardzo zwawo, np. w
    stosunku do Getinow
    ale sporo osob wybierze jednak wyzsze oprocentowanie rachunkow czy lokat w
    innych bankach ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-04-23 22:07:08
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-23 22:20, Waldek pisze:
> [...]
    > i mial okazje dopracowac technologie w przeciwienstwie do innych,
    > choc tez zaliczyl troche wpadek w swojej karierze - najwiecej chyba z

    Tylko, że najgorsze w tym wszystkim jest to, że inne banki jakoś nie
    kwapią się z tym aby się poprawić. Nie chodzi mi tutaj o ofertę, bo
    tutaj czasem są lepsze od mBanku ale niestety technicznie od wielu lat
    niektóre banki są ciągle na tym samym poziomie, który do tego jest dużo
    słabszy niż w mBanku.

    mBank poczynił wielkie postępy i wszystko w bardzo prosty i wygodny
    sposób załatwia się tam korespondencyjnie lub przez www. Brak oddziałów
    zupełnie tutaj nie przeszkadza, zwłaszcza że w oddziałach innych banków
    czasami pracują kompletnie nieprzygotowani do niczego pracownicy, same
    oddziały czynne są o durnych porach (tak jak wszelkiej maści urzędy i
    żeby cokolwiek załatwić trzeba brać wolny dzień lub zwalniać się z pracy
    co nie zawsze jest możliwe).

  • 10. Data: 2011-04-24 22:12:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 21:36:02 +0200, Simple Man napisał(a):
> [...]
    > dostęp przez internet jest tragiczny i lata świetlne za mBankiem, a w
    > produktach ciągle czegoś nie ma (co wydawało się standardem u czymś

    Generalnie to ciężko zrobić bankowość internetową by ergonomicznie była
    gorsza niż w mBanku :) No teraz w końcu jakimś cudem zrobili filtry, ale
    nawet takie opluwane Citi ma funkcję multiprzelewu (dowolna ilość przelewów
    zatwierdzanych jednym kliknięciem), nie mówiąc o upierdliwości interfejsu
    mBanku ("operacja już została wykonana")...

    > Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą
    > GETIN i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i
    > lepszego niż mBank nie znalazłem.

    Sporo jest lepszych. I przy tym tańszych. Jak podliczyć takie konto firmowe,
    to się okazuje że niejeden marmurek to przy mBanku taniocha :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944