  • 1. Data: 2011-04-22 08:14:29
    Temat: mBank Przelew *ekspresowy*
    Od: "Alf/red/" <a...@g...com>

    Środa godzina 16 - zlecam przelew do PKO BP (10205558).
    Pieniądze się przelewają, prowizja się pobiera.
    Piątek godzina 8 - pieniądze docierają do odbiorcy.

    Nożeszku!

    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2011-04-22 09:28:09
    Temat: Re: mBank Przelew *ekspresowy*
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-22 10:14, Alf/red/ pisze:
    > Środa godzina 16 - zlecam przelew do PKO BP (10205558).
    > Pieniądze się przelewają, prowizja się pobiera.
    > Piątek godzina 8 - pieniądze docierają do odbiorcy.
    >
    > Nożeszku!

    Kiedy w marcu skorzystałem z przelewu przez BlueCash trwało to 14 dni,
    więc Twój przykład nie zrobił na mnie wrażenia :-)

  • 3. Data: 2011-04-22 09:31:06
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 22/04/2011 09:14, Alf/red/ wrote:
    > Środa godzina 16 - zlecam przelew do PKO BP (10205558).
    > Pieniądze się przelewają, prowizja się pobiera.
    > Piątek godzina 8 - pieniądze docierają do odbiorcy.
    >
    > Nożeszku!

    Z ciekawości, co na to mBank? Prosiłeś o wyjaśnienia?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2011-04-22 09:42:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    DooMiniK wrote:

    > Z ciekawości, co na to mBank? Prosiłeś o wyjaśnienia?

    Idę o zakład, że miał to "w głębokim poważaniu" :-)

    witrak()

  • 5. Data: 2011-04-22 12:29:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Idę o zakład, że miał to "w głębokim poważaniu" :-)
    >
    > witrak()

    przecież "zwykły" przelew idzie krócej...;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-04-22 13:14:20
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Alf/red/ <a...@g...com> napisał(a):
    > =A6roda godzina 16 - zlecam przelew do PKO BP (10205558)

    z mBanku? Reklamacja. Uwzględnią i kasę oddadzą. Trenowałam sama

  • 7. Data: 2011-04-22 13:25:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 22.04.2011 10:14, Alf/red/ wrote:
    > Środa godzina 16 - zlecam przelew do PKO BP (10205558).
    > Pieniądze się przelewają, prowizja się pobiera.
    > Piątek godzina 8 - pieniądze docierają do odbiorcy.
    > Nożeszku!

    Kiedyś przećwiczyłem tę usługę. Dziękuję, postoję.

    pzdr

  • 8. Data: 2011-04-22 14:31:40
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 13:14:20 +0000 (UTC), a...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > z mBanku? Reklamacja. Uwzględnią i kasę oddadzą. Trenowałam sama

    Uwzględnią? Właśnie otrzymałem maila.

    -=-
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2011-04-15 (numer ***** )
    uprzejmie informuję, iż zostały podjęte próby telefonicznego kontaktu z
    Panem w celu przekazania informacji dotyczących złożonej przez Pana
    reklamacji. Wszystkie okazały się bezowocne.
    Uprzejmie informuję, iż reklamowany przelew (**ciach by me**), zlecony
    14.04.2010r., został zrealizowany w terminie do 15 minut od momentu jego
    zlecenia. Komunikat widoczny na Pana stronie transakcyjnej był wynikiem
    problemu technicznego, który już nie występuje.

    W związku z tym złożona przez Pana reklamacja zostanie zamknięta.
    -=-

    "Leciutko" mnie podkur*ili. Co mnie interesuje w którym miejscu był
    problem, jeżeli nie mogłem wydrukować potwierdzenia?
    A co do telefonów - zapewne dzwonili z zastrzeżonego - komunikat o
    blokadzie ACR jest *czytelny*, ale maila dopiero dzisiaj udało im się
    wysłać.

    --
    Becer

  • 9. Data: 2011-04-23 21:43:05
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "Bartosz Czerwonka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uprzejmie informuję, iż reklamowany przelew (**ciach by me**), zlecony
    > 14.04._2010r_, został zrealizowany w terminie do 15 minut od momentu
    > jego
    > zlecenia.

    Chciałeś dokonac przelewu z przeszłości?

  • 10. Data: 2011-04-24 04:43:24
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Firankowy potwór napisał:

    > Chciałeś dokonac przelewu z przeszłości?

    Hehe, nawet nie zauważyłem, że się kopnęli w dacie. Tak stoi oryginalnie w
    mailu od nich.

    --
    Becer