  • 11. Data: 2002-05-16 15:09:44
    Temat: Re: Omijajcie MILLENIUM - ONI "DOJĄ" KASĘ OD KLIENTÓW
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Jeśli jest tak jak piszesz - masz prawo po swojej stronie :)

  • 12. Data: 2002-05-16 15:11:38
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Jeśli jest tak jak piszesz - prawo masz po swej stronie :)

  • 13. Data: 2002-05-16 15:11:45
    Od: <p...@p...com>

    > Kredyt mieszkaniowy który tam zaciągnęłam przeliczają mi na złotówki po
    kursie
    > kupna i sprzedaży dewiz w tym banku czyli od razu płacę więcej
    > W innych bankach (np. GE) przeliczają po kursie średnim NBP i jest to bardzo
    > korzystne dla klienta

    MultiPlan w MultiBanku - dokładnie tak samo jak w Millenium - po kursie kupna i
    sprzedaży BRE. A zapowiadało sie tak tanio :(((

    Przemek

  • 14. Data: 2002-05-16 21:01:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > kursie

    > MultiPlan w MultiBanku - dokładnie tak samo jak w Millenium - po kursie
    kupna i
    > sprzedaży BRE. A zapowiadało sie tak tanio :(((

    A co przy platnosciach karta mB/multi nie ma kosmicznych kursow walut ? Juz
    nawet pekao ma nizsze kursy.
    pzd

  • 15. Data: 2002-05-17 06:29:47
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Ludzie!
    > nie korzystajcie z tego banku !!!
    > <Ciach>

    A ty nie możesz postarać się o kredyt w innym banku umozliwiajacy spłatę tego
    kredytu i zerwanie umowy?

  • 16. Data: 2002-05-17 07:01:58
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ludzie!
    > nie korzystajcie z tego banku !!!
    > wydoją z Was kasę tak, że się nie pozbieracie
    > a poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia - Pani w placówce siedzi i tylko
    > gapi się w ekran albo gdzieś dzwoni do help desku bo sama nie zna szczegółów
    > produktu który ma ponoć dobrze sprzedawać :-)))) nie mówiąc już o tym jak jest
    > jakiś bardziej skomplikowany przypadek to już się niczego tam nie dowiecie -
    > pracownicy rozkładają ręce

    W kazdym banku co oddzial to inni ludzie, wiec inny zasob wiedzy
    pracownikow. U mnie w oddziale sa naprawde fachowi ludzie.

> [...]
    > kupna i sprzedaży dewiz w tym banku czyli od razu płacę więcej
    > W innych bankach (np. GE) przeliczają po kursie średnim NBP i jest to bardzo

    Ale przy wyplacie za granica przeliczaja po bardzo niskim kursie (chyba
    srednim NBP). W tamtym roku sam tego doswiadczylem z dolarami i koronami
    czeskimi i bylem mile zaskoczony, gdy przeliczyli mi nizej niz kupowalem w
    najtanszym chyba kantorze (ktorego szukalem prawie caly dzien).

    > Nie mówię już o tym że samo udzielenie mi kredytu kosztatowało mnie zdrowia i
    > nerwów że o odsetkach karnych u Developera za spóźnione wypłaty transz kredytu
    > już nie wspomnę...
    >
    > Poza tym mam tan kredyt na 30 lat - i jeśli zdarzy się zmniejszenie
    > oprcentowania to ja odsetki będę płacić w takiej samej wielkości (czyli wyższe
    > niż wg obowiązującej stopy ) a nadpłata z tego tytułu zostanie mi
    > rozliczona.... ZA 30 LAT

    To po co brales tam kredyt jak wiedziales (bo pisze jak wol), ze stala
    stopa procentowa i ze tyle musiales przejsc aby dostac kredyt? Przeciez
    jest tyle innych bankow :-)

    Pozrawiam
    Radek

  • 17. Data: 2002-05-17 17:39:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A co przy platnosciach karta mB/multi nie ma kosmicznych kursow walut ? Juz
    > nawet pekao ma nizsze kursy.

    Jestem pod wrażeniem ;-) Czyzby jednak pekao było w czymś lepsze ?
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-05-18 07:17:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Juz

    > Jestem pod wrażeniem ;-) Czyzby jednak pekao było w czymś lepsze ?

    W tym wypadku m.in. pekao_jest_lepsze :-)) Napisalem to specjalnie dla
    Ciebie :-))
    A na serio pewnie, ze jest lepsze, bo jest tansze. Chodzi mi oczywiscie o
    zakupy karta za granica (np. VC)
    pzd

  • 19. Data: 2002-05-18 18:53:40
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Dorzucam sie do apelu :-) Rowniez jezeli chodzi o klientow indywidualnych...

  • 20. Data: 2002-05-19 13:01:00
    Od: <m...@s...clubnet.pl>

    > Potwierdzam
    Obsługa tragiczna nic nie wie