  • 1. Data: 2002-05-16 14:18:51
    Temat: udział w rynku banków
    Od: Mariusz <m...@c...com.pl>

    Czy ktoś jest w stanie podać mi udział w rynku poszczególnych banków, bądź
    źródło z którego mogło by to wyniknąć?

  • 2. Data: 2002-05-16 14:25:51
    Temat: Re: udział w rynku banków
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś jest w stanie podać mi udział w rynku poszczególnych banków, bądź
    > źródło z którego mogło by to wyniknąć?

    Może byś coś doprecyzował ... udział w rynku wg sumy depozytów, sumy
    bilansowej, ilości otwartych rachunków, ilości posiadanych placówek ... ???
    I jeszcze na pewno mozna by się doszukać dziesiątek innych kryteriów ...

  • 3. Data: 2002-05-16 15:05:32
    Temat: Re: Re: udział w rynku banków
    Od: Mariusz <m...@c...com.pl>

> [...]
    >
    > Może byś coś doprecyzował ... udział w rynku wg sumy depozytów, sumy
    > bilansowej, ilości otwartych rachunków, ilości posiadanych placówek ...
    ???