  • 1. Data: 2002-05-16 14:02:54
    Temat: Pytanie o karty platnicze i zwiazane z tym problemy
    Od: "PANKRACY" <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    Poszukuje wszelkich materialów dotyczacych technologii i organizacji
    wspólpracy z centrami autoryzujacymi platnosci kartami platniczymi np: CKC,
    WBK, e-service, Polcard... Za wszelkie materialy w tym temacie serdecznie
    dziekuje i prosze o podeslanie na priva...

    Szczególnie zainteresowany jestem:
    - jak szybko schodza pieniazki za transakcje ?
    - z jakimi problemami rozliczeniowymi spotykaja sie male i duze sieci
    handlowe ?
    - warunkami dot. pobieranych prowizji ( z podaniem informacji o miesiecznych
    obrotach )
    - jak dlugo trzeba trzymac wydruk oryginalu transakcji i jak czesto Centrum
    siega do tych danych ( czy to jest jakis klopot operacyjny ? szczególnie
    zalezy mi na informacji od praktyków np: z hiper/marketów ). Jak maja sie
    tutaj wydruki z transakcji potwierdzonych PINem ?
    - jaki sprzet jest stosowany przez poszczególne Centra Rozliczeniowe ( jakie
    macie opinie o ich funkcjonalnosci ?)
    - czy ma ktos doswiadczenia w zakresie wspólpracy z Centrami przy
    zastosowaniu kas fiskalnych z opcja autoryzacji karty ? Czy jest taka lista
    kas dopuszczonych przez poszczególne Centra ?
    - czy ktos ma doswiadczenia w zakresie programowania terminali POS ? moze
    jakas krótka notka do wprowadzenia do FAQ ?

    Serdecznie pozdrawiam i licze na pomocne materialy.
    Obiecuje , ze po ich zgromadzeniu przedstawie FAQ w tym temacie dla
    wszystkich zainteresowanych.

    Pankracy

  • 2. Data: 2002-05-16 15:14:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 04:02:54PM +0200, PANKRACY wrote:

    > - warunkami dot. pobieranych prowizji ( z podaniem informacji o miesiecznych
    > obrotach )

    A nie chcesz jeszcze znac numero banknotow jakie kliencie wplacaja do kasy?

    > - czy ma ktos doswiadczenia w zakresie wspólpracy z Centrami przy
    > zastosowaniu kas fiskalnych z opcja autoryzacji karty ? Czy jest taka lista
    > kas dopuszczonych przez poszczególne Centra ?

    To pisz do firm ktore instaluja posy.

    > - czy ktos ma doswiadczenia w zakresie programowania terminali POS ? moze
    > jakas krótka notka do wprowadzenia do FAQ ?

    Notka do wprowadzenia do FAQ?

    A co chciales napisac? ;-)

    > Serdecznie pozdrawiam i licze na pomocne materialy.
    > Obiecuje , ze po ich zgromadzeniu przedstawie FAQ w tym temacie dla
    > wszystkich zainteresowanych.

    Podejrzewam ze ci co znaja to niekoniecznie chca/moga udostepniac i
    tak ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-17 09:33:44
    Od: "PANKRACY" <p...@p...onet.pl>

    Jest wiele firm, które borykają się z wprowadzeniem płatności kartami
    płatniczymi i obsługą tego procesu. Dodatkowo prowizje, które płacą są
    bardzo znaczące. Chciałbym, aby szeroka dyskusja i wymiana informacji
    pozwoliła na optymalizację obsługi tego rodzaju płatności.

    Wyobraź sobie sklep który płaci 2,5 % prowizji ( a marża podstawowa to ok
    10%) i w dodatku: ma pieniążki po 20 dniach oraz musi zachowywać stertę
    papieru do ewentualnych reklamacji.

    Jest kilka centrów, które dają różne warunki współpracy. Przetestować
    wszystkie to nienajlepszy sposób. Wymiana informacji i doświadczeń w tym
    zakresie może mogła by pomóc w wyborze optymalnej oferty. Z tąd też pomysł
    FAQ.

    Pozdrowienia
    PANKRACY

  • 4. Data: 2002-05-17 09:48:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 17, 2002 at 11:33:44AM +0200, PANKRACY wrote:

> [...]
    > bardzo znaczące. Chciałbym, aby szeroka dyskusja i wymiana informacji
    > pozwoliła na optymalizację obsługi tego rodzaju płatności.

    I spodziewasz sie ze taki sklep bedzie czytal pbb? ;-)

    > Wyobraź sobie sklep który płaci 2,5 % prowizji ( a marża podstawowa to ok
    > 10%) i w dodatku: ma pieniążki po 20 dniach oraz musi zachowywać stertę
    > papieru do ewentualnych reklamacji.

    2.5? To calkiem niezle.

    A ze nie umie sam poszukac to naprawde _jego_ problem.

> [...]
    > zakresie może mogła by pomóc w wyborze optymalnej oferty. Z tąd też pomysł

    Jasne - wez i otrzymaj z pekaosa ogolne warunki - powodzenia! ;-)

    --

    --w