  • 1. Data: 2002-05-16 14:29:54
    Temat: Omijajcie MILLENIUM - ONI "DOJĄ" KASĘ OD KLIENTÓW
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Ludzie!
    nie korzystajcie z tego banku !!!
    wydoją z Was kasę tak, że się nie pozbieracie
    a poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia - Pani w placówce siedzi i tylko
    gapi się w ekran albo gdzieś dzwoni do help desku bo sama nie zna szczegółów
    produktu który ma ponoć dobrze sprzedawać :-)))) nie mówiąc już o tym jak jest
    jakiś bardziej skomplikowany przypadek to już się niczego tam nie dowiecie -
    pracownicy rozkładają ręce

    No i u nich jest zawsze wszystko "pod prąd" i inaczej jak w innych bankach

    to po pierwsze
    po drugie
    Kredyt mieszkaniowy który tam zaciągnęłam przeliczają mi na złotówki po kursie
    kupna i sprzedaży dewiz w tym banku czyli od razu płacę więcej
    W innych bankach (np. GE) przeliczają po kursie średnim NBP i jest to bardzo
    korzystne dla klienta

    Nie mówię już o tym że samo udzielenie mi kredytu kosztatowało mnie zdrowia i
    nerwów że o odsetkach karnych u Developera za spóźnione wypłaty transz kredytu
    już nie wspomnę...

    Poza tym mam tan kredyt na 30 lat - i jeśli zdarzy się zmniejszenie
    oprcentowania to ja odsetki będę płacić w takiej samej wielkości (czyli wyższe
    niż wg obowiązującej stopy ) a nadpłata z tego tytułu zostanie mi
    rozliczona.... ZA 30 LAT

    Na prawdę "doją" kasę z klientów ile mogą....

    Nie polecam korzystania z tego banku

  • 2. Data: 2002-05-16 14:47:11
    Temat: Re: Omijajcie MILLENIUM - ONI "DOJˇ" KASĘ OD KLIENTÓW
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 16 May 2002 16:29:54 +0200, <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >rozliczona.... ZA 30 LAT
    >
    >Na prawdę "doją" kasę z klientów ile mogą....

    Jeśli ktoś się zgodził na takie warunki, to nie ma co później rwać
    włosów z głowy. Albo się zgadzasz, albo nie. Ja bym w życiu na coś
    takiego nie poszedł. Ale jak już się pod tym podpisałaś to teraz "płać
    i płacz".
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 4. Data: 2002-05-16 14:50:38
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Problem w tym, że w umowie a raczej w regulaminie ktory MIMO WSZYSTKO dobrze
    przestudiowalam bo sama pracuje w banku (ale nie tym na szczescie) od 7 lat
    wiec nie ma tam wzmianki o sposobie rozliczania nadplaty
    Wiec nie widze powodu dla ktorego mialabym czuc sie winna za to, ze rozliczaja
    kredyt niezgodnie z regulami i zasadami rachunkowowsci

  • 5. Data: 2002-05-16 14:55:58
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wyższe
    > niż wg obowiązującej stopy ) a nadpłata z tego tytułu zostanie mi

    a może po prostu warto czytać umowę kredytu przed podpisaniem ....
    chociaż pewnie niektóre rzeczy wychodzą dopiero w praktyce

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-05-16 14:58:35
    Od: <b...@p...onet.pl>

    No ludzie!
    pewnie ze wszystko wychodzi w praniu
    tylkko ze kompetencje pracownikow tam zatrudnionych sa "zadne" - to ja sama to
    kontroluje na wyciagach, przeliczam i jak sie cos nie zgadza to ide uzyskac
    wyjasnienie...
    A w placowce tego banku robia wielkie oczyw ..." bo oni mysleli ze jest
    inaczej..."

    No i jak tu sie nie zdenerwowac????

    A poza tym - juz pisalam wczesniej
    Umowa z tym bankiem to byly dwie kartki z danymi kredytobiorcy i kwota kredytu
    i dolaczony regulamim
    A w regulaminie nie ma ani slowa i sposobie rozliczania nadplaty - wiec wiem co
    pisze i mam argumenty i dowody na to jak ten bank "doi" kasę od klientów

    Bo np: moja nadpłata, która w ciągu 30 lat sie uzbiera zostanie mi oddana na
    koniec spłaty ??? tzn. że oni zarabiają na moich pieniądzach nie dajac mi za to
    zadnych odsetek.... a przez 30 lat to moze sie uzbierac niezla sumka

  • 7. Data: 2002-05-16 15:00:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wiec nie widze powodu dla ktorego mialabym czuc sie winna za to, ze
    rozliczaja
    > kredyt niezgodnie z regulami i zasadami rachunkowowsci

    Zaskarz do arbitra albo do sadu.

  • 8. Data: 2002-05-16 15:00:27
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > To na jakiej podstawie prawnej przyjęli takie zasady rozliczania nadpłaty
    > ???

    Tez ich o to zapytalam i nie dostalam odpowiedzi.
    W regulaminie nie ma mowy o tej kwestii tzn. nie jest w sopsob jasny i klarowny
    wyjasniona sprawa nadplaty kredytu

  • 9. Data: 2002-05-16 15:01:03
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 10. Data: 2002-05-16 15:03:39
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > rozliczaja
    >
    > Zaskarz do arbitra albo do sadu.
    >
    > Chyba tak zrobie
    co prawda zlozenie skargi kosztuje 50 zl ale odżałuję