  • 21. Data: 2004-02-20 11:50:04
    Temat: Re: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Glenn - jeszcze lepszy rocznik 77

    powiem wiecej 77 najlepszy :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 22. Data: 2004-02-20 12:38:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > powiem wiecej 77 najlepszy :-)

    Nie, nie, nie. Najlepszy jest zdecydowanie 79 :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 23. Data: 2004-02-20 12:56:36
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Nie, nie, nie. Najlepszy jest zdecydowanie 79 :)

    popieram, 79 najlepszy! :)

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 24. Data: 2004-02-20 13:35:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karolcia <c...@p...onet.pl> wrote:

    > popieram, 79 najlepszy! :)

    No, a nie mowilem? :P

  • 25. Data: 2004-02-20 14:30:51
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > powiem wiecej 77 najlepszy :-)

    no co wy 79 :-) najlepszy :-))

  • 26. Data: 2004-02-20 15:45:41
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-19 21:14, Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > Multi

    > Dziwię się Tobie, że czytasz tego typu szmatławiec. Ja prasy Urbana nie
    > czytałem, nie czytam i nie będę czytał. Tensor1

    Przykre jest to, że trudno podważyć to, co jest napisane. Pozdważasz
    więc wydawcę...

    Dziwnym trafem jednak myślę, że czytałeś ten artykół już wcześniej :-)

    Kulka

  • 27. Data: 2004-02-20 15:47:37
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-20 15:45, Użytkownik Kulka napisał:

    > Dziwnym trafem jednak myślę, że czytałeś ten artykół już wcześniej :-)

    ARYTKUŁ

    przepraszam

  • 28. Data: 2004-02-20 17:06:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> writes:

    > Ja tylko chciałem napisać, ze "czasami", "zupełnym przypadkiem" rzeczy
    > które on napisze mogą być prawdziwe.

    Zalozmy nawet ze w 50%, czyli prawdziwosc tresci jest losowa.
    Jest sens w to wnikac?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 29. Data: 2004-02-20 18:18:12
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Zalozmy nawet ze w 50%, czyli prawdziwosc tresci jest losowa.
    > Jest sens w to wnikac?
    A jeśli więcej niż 50 % ?
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 30. Data: 2004-02-20 20:01:04
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > No, a nie mowilem? :P

    Cwaniaczek :)
    Wiedziałeś że '79 ma tutaj silną reprezentację... ;)

    Ja zresztą też jestem '79 :D

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm