  • 1. Data: 2003-07-20 11:17:04
    Temat: Odszkodowanie ??? Multibank/mBank za niemożnosc wyplaty pieniedzy
    Od: "Yazz" <y...@a...pl>

    Witam,
    jakie sa szansze wygrania odszkodowania za brak mozliwosci podjecia
    pieniedzy z wlasnego konta w dniu dzisiejszym ?

    Pozdr.
    Yazz

  • 2. Data: 2003-07-20 17:27:32
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    Raczej niewielka

    potwierdzam w każdym razie - mi też nie działała karta ani w bankomacie
    euronetu
    ani próba płatności w Careffour Kraków

  • 3. Data: 2003-07-20 17:46:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> wrote in message

    > potwierdzam w każdym razie - mi też nie działała karta ani w bankomacie
    > euronetu
    > ani próba płatności w Careffour Kraków

    W wwie Multi KK przeszla bez autoryzacji, wiec nie wiem :(.

    Maciej

  • 4. Data: 2003-07-20 18:44:25
    Od: "Maciej Wozniak" <m...@b...poczta.onet.pl>

    > W wwie Multi KK przeszla bez autoryzacji, wiec nie wiem :(.
    >
    > Maciej
    a jaka byla kwota transakcji?
    maciek.

  • 5. Data: 2003-07-20 21:37:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a jaka byla kwota transakcji?
    > maciek.

    U mnie 71 zl przeszlo ok 20:30 bez problemu (KK Multi)

  • 6. Data: 2003-07-20 21:58:59
    Od: "Przemo [nf.c]" <p...@W...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > U mnie 71 zl przeszlo ok 20:30 bez problemu (KK Multi)

    Wtedy już chyba wszystko działało OK - w każdym razie
    wskazywałyby na to zdjęte z kont blokady po nieudanych
    wypłatach bankomatowych (zlikwidowane późnym popołudniem).

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo [nafazie.com]

  • 7. Data: 2003-07-21 04:45:30
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:bff1rh$9hl$1@news.onet.pl...

    > U mnie 71 zl przeszlo ok 20:30 bez problemu (KK Multi)

    u mnie 71 zl w knajpie - odmowa. o maly wlos nie stalam na zmywaku:)

  • 8. Data: 2003-07-21 10:55:58
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie 71 zl w knajpie - odmowa. o maly wlos nie stalam na zmywaku:)

    koło 12:00 w niedzielę chciałem na Aralu w Rawiczu zapłacić za paliwo 65
    zł - nie poszło ani z KK ani z electrona
    dobrze, że jak nigdy mialem przy sobie gotówkę

    --
    Matovy

  • 9. Data: 2003-07-21 11:21:35
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > jakie sa szansze wygrania odszkodowania za brak mozliwosci podjecia
    > pieniedzy z wlasnego konta w dniu dzisiejszym ?

    W Investbanku, jak mieli awarię (autoryzacja działała) SBE, to po awarii
    przysłali list, o tym, że za bieżący miesiąc ze względu na awarię nie będzie
    pobrana opłata.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 10. Data: 2003-07-21 11:30:31
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > W Investbanku, jak mieli awarię (autoryzacja działała) SBE, to po awarii
    > przysłali list, o tym, że za bieżący miesiąc ze względu na awarię nie
    będzie
    > pobrana opłata.

    no ale w mBanku nie pobierają opłat standardowo, więc musieliby każdemu
    dopłacić po parę złotych żeby dorównać poziomem obsługi do Investbanku

    :-)