    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: ile sprzedawca oddaje prowizji?
    Date: Fri, 23 May 2003 15:19:28 +0200

    Użytkownik MarcinP napisał:

    > Ma znaczenie, tylko pozornie jest tak prosto. Wyobraz sobie klienta, ktory
    > przychodzi do salonu sprzedazy aut, kupuje auto warte ponad 100 tysiecy,
    > naleznosc regulujac karta kredytowa (autentyczny znany mi przypadek sprzed
    > miesiaca).
    > to sa juz konkretne sumy, a w tym bardzo konkretnym przypadku do interesu
    > musial dolozyc diler, bo auto bylo z ubieglego roku i juz po przecenie (cena
    > byla ustalona bez prowizji dilera)

    O dolnych limitach slyszalem, ale o gornych juz nie. Poza tym co za
    roznica, czy sklep sprzeda 1000 rzeczy po 100 zl, czy jedna za 100000?
    Zadna, poza tym ze sklep ma mniej roboty i mniej placi za polaczenia z CA.

    Oczywiscie jest kwestia marz jakie sa na poszczegolne produkty. Ale nie
    wierze, by dealer na tej transakcji stracil, bo by po prostu samochodu
    nie sprzedal.

    Bartol