  • Data: 2003-05-26 08:39:01
    Temat: Re: ile sprzedawca oddaje prowizji?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

> [...]

    Raczej watpie. Slyszalem dawno temu, ze Polcard mial regionalne punkty
    dostepowe, tak ze wszyscy dzwonili lokalnie.

    > Wbrew pozorom dzwonienie lokalne (z tepsy) kosztuje wiecej (35 gr) niz
    > 15 sekundowe polaczenie miedzystrefowe np. w taryfie NOM BIZNES 1044 (10
    > gr w szczycie, 8 gr poza szczytem). Ale komu by sie chcialo w taki
    > sposob oszczedzac...

    Eeeeee, 15 s na potwierdzenie transakcji karta? Przeciez modemy sie
    dluzej zgwizduja. ;-) Poza tym wypada najpierw sprawdzic, co klient
    nabazgral na slipie (lub poczekac az wprowadzi PIN, co chwile trwa z
    reguly) i potwierdzic, ze nabazgral prawidlowo.

    Bartol